Контрольна
робота №1, 6 клас. (До підручника
О.М.Ніколенко)
«ВСТУП», «МІФИ НАРОДІВ СВІТУ», «МУДРІСТЬ
БАЙКИ»
І варіант
Завдання 1 – 3 мають по чотири
відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і
запишіть її в зошит.
1.
«Про
золоті часи» - це…
А) грецький; б) індійський; в) єгипетський міф.
2. Автор байки «Крук
і Лисиця»…
А) Езоп; б) І.Крилов; в) Федр.
3. За сюжетом якого
міфу створили літературні твори Овідій і Б.Шоу, картини й скульптури – Ф.Буше,
Е.М.Фальконе, П.Пікассо, О.Роден?
А) «Прометей»; б) «Пігмаліон і Галатея»; в) «Орфей
і Еврідіка»
Завдання 4 - 6 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
4. Встановити послідовність подій у міфі «Нарцис».
А
Афродита карає Нарциса
Б
Ехо спостерігає із-за дерева за Нарцисом
В
Гонитва Нарциса за оленем
5. Установити відповідність між героями і
назвами.
1
Прометей А Золоте Яйце
2
Ману Б Персефона
3
Брахма В Феміда
Г рибка
6. Установити відповідність між мораллю і
байкою.
1 «Щоб
буть музикою, потрібне тут уміння…» А «Мурашки і
Цикада»
2 «Коли
хто неспроможний досягти чогось,
посилається
на обставини»
Б «Мурашка і Жук»
3 «Не
слід зневажати нічого, щоб згодом не довелося шкодувати» В «Лисиця і виноград»
Г «Квартет»
Завдання 7 – 9 відкритої форми.
7. Дати визначення, що таке байка.
8. Пояснити значення виразів:
А)
піднятися на Олімп; б) авгієві стайні; в) Пігмаліон
Творча робота на одну з тем
ü Які міфи я б
узяв /узяла з собою в життя? Чому?
ü В чому полягає
мудрість байки?
ü
Чи
є в житті місце таким героям як…(учень вибирає сам – Промете, Орфей, Дедал
тощо)
ІІ варіант
Завдання 1 – 3
мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну
відповідь і запишіть її в зошит.
1.
«Ра
та Апоп» - це…
А) грецький; б)
індійський; в) єгипетський міф.
2.
Автор байки «Бабка і Муравель»…
А) Езоп; б) І.Крилов; в) Федр.
3.
За сюжетом якого міфу створили картини Н.Пуссен, П.П.Рубенс, Е.Делакруа,
К.Коро, скульптуру – О.Роден, музичні твори – К.Глюк, Ф.Ліст, Й.Гайдн?
А) «Прометей»; б) «Пігмаліон і Галатея»; в) «Орфей
і Еврідіка»
Завдання 4 - 6 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
4. Встановити послідовність подій у міфі «Як
Тефнут покинула Єгипет».
А Повернення
Ока Ра
Б Нудьгування
богині Тефнут
В Шу
з Тотом вирушають у путь
5. Установити відповідність між героєм і
назвою
1
Геракл
А Золотоволоса
2
Ра
Б Крит
3
Яма
В змій
Г сестра
6. Установити відповідність між мораллю і
байкою
1
«Ця байка стосується нерозумної людини» А «Вовк і Ягня»
2
«У сильних винен завжди, хто слабкий» Б «Крук
і Лисиця»
3
«Проспівала? Добра дбала – Та вже й потанцюй піди!» В «Бабка
і Муравель»
Г
«Хліборобові діти»
Завдання 7 – 9 відкритої форми.
7. Дати визначення, що таке міф.
8. Пояснити значення виразів.
А
Прометеїв вогонь
Б Нарцис
В Гераклови
стовпи
Творча робота на одну з тем
ü Які міфи я б
узяв /узяла з собою в життя? Чому?
ü В чому полягає
мудрість байки?
ü
Чи
є в житті місце таким героям як…(учень вибирає сам – Промете, Орфей, Дедал
тощо)
Відповідь.
І варіант
1 – б, 2 – а,
3 – б.
4: 1 – В, 2
– А, 3 – Б.
5: 1 – В, 2
– Г, 3 – А.
6: 1 – Г, 2
– В, 3 – А.
ІІ варіант
1 – в, 2 – б,
3 – в.
4: 1 – В, 2
– Б, 3 – А.
5: 1 – Б, 2
– В, 3 – Г.
6: 1 – Б, 2
– А, 3 – В.
Оцінювання.
1 – 3 завдання – 3*1=3 бали
4 – 6 завдання – 3*1=3 бали
7 – 8 – 2 *1.5 =3 бали
9 завдання – 3 бали
Разом – 12 балів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий