Тестова контрольна робота №1. "Вступ", "Міфи народів світу", "Мудрість байки". Зарубіжна література, 6 клас

Контрольна робота №1, 6 клас. (До підручника О.М.Ніколенко)
«ВСТУП», «МІФИ НАРОДІВ СВІТУ», «МУДРІСТЬ БАЙКИ»

І варіант
     Завдання 1 – 3 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.

1.      «Про золоті часи» - це…
А) грецький; б) індійський; в) єгипетський міф.
2. Автор байки «Крук і Лисиця»…
А) Езоп; б) І.Крилов; в) Федр.
3. За сюжетом якого міфу створили літературні твори Овідій і Б.Шоу, картини й скульптури – Ф.Буше, Е.М.Фальконе, П.Пікассо, О.Роден?
А) «Прометей»; б) «Пігмаліон і Галатея»; в) «Орфей і Еврідіка»

   Завдання 4 - 6 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.

   4. Встановити послідовність подій у міфі «Нарцис».
А Афродита карає Нарциса
Б Ехо спостерігає із-за дерева за Нарцисом
В Гонитва Нарциса за оленем

   5. Установити відповідність між героями і назвами.
1 Прометей              А Золоте Яйце
2 Ману                      Б Персефона
3 Брахма                   В Феміда
                                   Г рибка

   6. Установити відповідність між мораллю і байкою.
1 «Щоб буть музикою, потрібне тут уміння…»                                   А «Мурашки і Цикада»
2 «Коли хто неспроможний досягти чогось,
посилається на обставини»                                                                      Б «Мурашка і Жук»
3 «Не слід зневажати нічого, щоб згодом не довелося шкодувати»   В «Лисиця і виноград»
                                                                                                                    Г «Квартет»

   Завдання 7 – 9 відкритої форми.

   7. Дати визначення, що таке байка.
   8. Пояснити значення виразів:
А) піднятися на Олімп; б) авгієві стайні; в) Пігмаліон

Творча робота на одну з тем
ü  Які міфи я б узяв /узяла з собою в життя? Чому?
ü  В чому полягає мудрість байки?
ü  Чи є в житті місце таким героям як…(учень вибирає сам – Промете, Орфей, Дедал тощо)




ІІ варіант

     Завдання 1 – 3 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.      «Ра та Апоп» - це…
А) грецький; б) індійський; в) єгипетський міф.
2. Автор байки «Бабка і Муравель»…
А) Езоп; б) І.Крилов; в) Федр.
3. За сюжетом якого міфу створили картини Н.Пуссен, П.П.Рубенс, Е.Делакруа, К.Коро, скульптуру – О.Роден, музичні твори – К.Глюк, Ф.Ліст, Й.Гайдн?
А) «Прометей»; б) «Пігмаліон і Галатея»; в) «Орфей і Еврідіка»

   Завдання 4 - 6 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.

   4.  Встановити послідовність подій у міфі «Як Тефнут покинула Єгипет».
А Повернення Ока Ра
Б Нудьгування богині Тефнут
В Шу з Тотом вирушають у путь
                                               
   5. Установити відповідність між героєм і назвою
1 Геракл                                     А Золотоволоса
2 Ра                                              Б Крит
3 Яма                                           В змій
                                                     Г сестра
  
   6. Установити відповідність між мораллю і байкою
1 «Ця байка стосується нерозумної людини»                                      А «Вовк і Ягня»
2 «У сильних винен завжди, хто слабкий»                                           Б «Крук і Лисиця»
3 «Проспівала? Добра дбала – Та вже й потанцюй піди!»                  В «Бабка і Муравель»
                                                                                                                   Г «Хліборобові діти»

   Завдання 7 – 9 відкритої форми.

   7. Дати визначення, що таке міф.
   8. Пояснити значення виразів.
А Прометеїв вогонь
Б Нарцис
В Гераклови стовпи

Творча робота на одну з тем
ü  Які міфи я б узяв /узяла з собою в життя? Чому?
ü  В чому полягає мудрість байки?
ü  Чи є в житті місце таким героям як…(учень вибирає сам – Промете, Орфей, Дедал тощо)







Відповідь.
І варіант

1 – б, 2 – а, 3 – б.
4: 1 – В, 2 – А, 3 – Б.
5: 1 – В, 2 – Г, 3 – А.
6: 1 – Г, 2 – В, 3 – А.

ІІ варіант

1 – в, 2 – б, 3 – в.
4: 1 – В, 2 – Б, 3 – А.
5: 1 – Б, 2 – В, 3 – Г.
6: 1 – Б, 2 – А, 3 – В.

Оцінювання.
1 – 3 завдання – 3*1=3 бали

4 – 6 завдання – 3*1=3 бали

7  – 8 – 2 *1.5 =3 бали

9 завдання – 3 бали

Разом – 12 балів.



Комментариев нет:

Отправить комментарий