КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ
6 КЛАС до підручника Т.М.Полякової
№п/п
|
Дата
|
Зміст навчального матеріалу
|
1.
|
Монолог. Стилі мовлення. Загальне ознайомлення. Тема мовного спілкування(ТМС): «Школа»
| |
2
|
Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних стилів мовлення. ТМС: «Осінь. Взаємовідносини між дорослими і дітьми».
| |
3
|
Читання. Читання як вид мовної діяльності. ТМС: «Читання в житті людини»
| |
4
|
Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення. ТМС: «Птахи»
| |
5
|
Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення(продовження). ТМС: «Птахи»
| |
6
|
Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних типів мовлення. ТМС: «Людина. Риси характеру»
| |
7
|
Діалог. Типи початкових реплік діалогу. ТМС: ««Людина. Риси характеру»
| |
8
|
Лексика. Лексичне багатство російської мови. Групи слів із указаним значенням. ТМС: «Слово в житті людини»
| |
9
|
Лексичні засоби, характерні для художнього і розмовного стилів. ТМС: «Слово в житті людини»
| |
10
|
Фразеологія. Фразеологізми. Фразеологічний словник. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
| |
11
|
Аудіювання. Сприйняття на слух слів, словосполучень, фразеологізмів. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
| |
12
|
Читання. Словники. ТМС: «Значення словників в освіті людини»
| |
13
|
Монолог. Особливості будови текстів розповідного характеру, які відносяться до художнього і розмовного стилів мовлення. ТМС: «Людина і природа»
| |
14
|
Будова слова. Словосполучення. Основа і закінчення слова. Частини основи. Однокореневі слова і форми слова. ТМС: «Як утворюються слова»
| |
15
|
Утворення слів з найбільш вживаними префіксами і суфіксами. Подвоєні приголосні та спрощення в корені слова. ТМС: «Повага до старших»
| |
16
|
Чергування звуків Е-И в коренях слова. ТМС: «Відношення до навчання»
| |
17
|
Чергування звуків А-О в коренях –ЛАГ- (-ЛОЖ-), -КАС- (-КОС-). ТМС: «Відношення до навчання»
| |
18
|
Чергування звуків в коренях –ЗОР- (-ЗАР-). –ГОР- (-ГАР-), --КЛОН- (-КЛАН-). ТМС: «Мова і краса рідної природи»
| |
19
|
Чергування звуків в коренях слів -РАСТ-, -РАЩ-, -РОС-. ТМС: «Шкільне життя»
| |
20
|
Узагальнення і систематизація знань з тем: «Лексика. Фразеологія», «Будова слова. Словотвір». Контрольна робота(тести) №1 з тем: «Лексика. Фразеологія», «Будова слова. Словотвір». ТМС: «Людина, її вчинки, взаємовідносини в сім’ї»
| |
21
|
Загальне уявлення про частини мови. Самостійні і службові частини мови. ТМС: «Відпочинок. Канікули»
| |
22
|
Іменник. Іменники, які означають істоти і неістоти. Велика літера у власних назвах. ТМС: «Відпочинок. На природі»
| |
23
|
Рід і число іменників. Іменники,рід яких не співпадає в українській і російській мовах. ТМС: «Відпочинок. Подорожі»
| |
24
|
Правопис НЕ з іменниками. Буква Ь на кінці іменників після Ж, Ч, Ш, Щ. ТМС: «Відпочинок. Спорт»
| |
25
|
Монолог. Усний детальний переказ художніх і розмовних текстів-оповідей. ТМС: «Взаємовідносини людей і тварин»
| |
26
|
Прикметник. Не з прикметниками. ТМС: «Російські письменники – дітям»
| |
27
|
Ступені порівняння прикметників. ТМС: «Російські письменники – дітям»
| |
28
|
Діалог. Початкова репліка-запитання в діалогах. Оформлення запитальних реплік. ТМС: «Спілкування»
| |
29
|
Узагальнення і систематизація знань з тем: «Іменник», «Прикметник». Контрольна робота(тести) №2 з тем: «Іменник», «Прикметник». ТМС: «Календар. Зима»
| |
30
|
Монолог. Особистий лист. ТМС: «Взаємовідносини з близькими людьми»
| |
31
|
Контрольна робота. Аудіювання. Контрольна робота. Списування.
| |
32
|
Читання. Робота з книгою. Заголовок. ТМС: «людина пам'ять»
| |
33
|
Діалог. Сприйняття прослуханих і прочитаних діалогів. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
| |
34
|
Морфологія і орфографія. Дієслово. ТМС: «Природа і людина»
| |
35
|
Час дієслова. ТМС: «Людина і її характер»
| |
36
|
Способи дієслів. ТМС: «Формування характеру»
| |
37
|
Написання Не з дієсловами. ТМС: «Людина, її виховання»
| |
38
|
Прийменник. Сполучник. ТМС: «Спілкування»
| |
39
|
Частка. Вигук. ТМС: «Вивчаємо російську мову»
| |
40
|
Узагальнення і систематизація знань з тем: «Дієслово». «Службові частини мови», «Вигук». Контрольна робота(тести) №3 з тем: «Дієслово». «Службові частини мови», «Вигук». ТМС: «Людина. Обов’язки»
| |
41
|
Текст. Текст-монолог, текст-діалог. ТМС: «Шкільне життя»
| |
42
|
Читання. Читання вголос віршованих і прозових текстів. ТМС: «Добро і зло»
| |
43
|
Текст. Підтеми тексту. Головні і другорядні частини змісті тексту. ТМС: Країна і рід»
| |
44
|
Послідовність. Співвідношення частин у тексті. Простий план тексту. ТМС: «Брати наші менші»
| |
45
|
Аудіювання. Розрізнення на слух частин тексту за планом. Оцінюванні судження про прослухане. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
| |
46
|
Текст. Емоційно-оцінювальна інформація, прямо виражена в тексті. ТМС: «Якості характеру»
| |
47
|
Читання. Аудіювання. Сприйняття при читанні і на слух емоційно-оцінювальної інформації, прямо вираженої в тексті. ТМС: «Дружба, перше кохання»
| |
48
|
Текст. Засоби зв’язку між реченнями в тексті. ТМС: «Видатні люди»
| |
49
|
Особливості художнього і розмовного стилів мовлення. ТМС: «Пори року. Весна»
| |
50
|
Письмовий детальний переказ розмовного тексту-розповіді. ТМС: «Сім’я»
| |
51
|
Письмовий детальний переказ розмовного тексту-розповіді. ТМС: «Незвичайні професії»
| |
52
|
Словосполучення. Сполучення слів, близьких за значенням. ТМС: «Справжній друг»
| |
53
|
Речення. Стверджувальні і заперечні речення. ТМС: «Пори року весна»
| |
54
|
Смислові відрізки речення. Неповна відповідність інтонації і розділових знаків. ТМС: «Пори року. Літо»
| |
55
|
Поділ речень на смислові групи при читанні. ТМС: «Моральні якості людини. Чесність, правдивість, чуйність»
| |
56
|
Монолог. Усний твір розповідного характеру в розмовному стилі мовлення. ТМС: «Якості людини. Працелюбність, наполегливість»
| |
57
|
Речення. Однорідні члени речення. ТМС: «Рідна земля»
| |
58
|
Кома при безсполучниковому зв’язку однорідних членів речення. ТМС: «Виховання людини»
| |
59
|
Смислові зв’язки між однорідними членами речення, виражені з допомогою сполучників і без них. ТМС: «Природа рідного краю»
| |
60
|
Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у розмовному стилі мовлення. ТМС: «Кіно»
| |
61
|
Речення. Повні і неповні речення. Слова-речення(повторення). ТМС: «Казка»
| |
62
|
Прості і складні речення. ТМС: «Природа»
| |
63
|
Рівноправні і нерівноправні частини складного речення. Кома між частинами складного речення. ТМС: «Моральні якості людини. Благородство»
| |
64
|
Аудіювання. Сприйняття на слух поділу речень на смислові групи, особливостей інтонації простих і складних речень. ТМС: «Світ тварин»
| |
65
|
Монолог. Усний твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення. ТМС: «Випадок із життя»
| |
66
|
Узагальнення і систематизація знань з тем: «Текст», «Речення», «Словосполучення». Контрольна робота(тести) №4 з тем: «Текст», «Речення», «Словосполучення». ТМС: «Світ тварин»
| |
67
|
Контрольна робота. Аудіювання. Контрольна робота. Списування.
| |
68
|
Діалог. Складання діалогів. ТМС: «Спілкування»
| |
69
|
Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення. ТМС: «Випадок із життя»
| |
70
|
Повторення. ТМС: «Людські чесноти»
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий