Планування уроків РМ, 6 клас

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ
6 КЛАС до підручника  Т.М.Полякової
№п/п
Дата
Зміст навчального матеріалу
1.

Монолог. Стилі мовлення. Загальне ознайомлення. Тема мовного спілкування(ТМС): «Школа»
2

Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних стилів мовлення. ТМС: «Осінь. Взаємовідносини між дорослими і дітьми».
3

Читання. Читання як вид мовної діяльності. ТМС: «Читання в житті людини»
4

Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення. ТМС: «Птахи»
5

Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення(продовження). ТМС: «Птахи»
6

Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних типів мовлення. ТМС: «Людина. Риси характеру»
7

Діалог. Типи початкових реплік діалогу. ТМС: ««Людина. Риси характеру»
8

Лексика. Лексичне багатство російської мови. Групи слів із указаним значенням. ТМС: «Слово в житті людини»
9

Лексичні засоби, характерні для художнього і розмовного стилів. ТМС: «Слово в житті людини»
10

Фразеологія. Фразеологізми. Фразеологічний словник. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
11

Аудіювання. Сприйняття на слух слів, словосполучень, фразеологізмів. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
12

Читання. Словники. ТМС: «Значення словників в освіті людини»
13

Монолог. Особливості будови текстів розповідного характеру, які відносяться до художнього і розмовного стилів мовлення. ТМС: «Людина і природа»
14

Будова слова. Словосполучення. Основа і закінчення слова. Частини основи. Однокореневі слова і форми слова. ТМС: «Як утворюються слова»
15

Утворення слів з найбільш вживаними префіксами і суфіксами. Подвоєні приголосні та спрощення в корені слова. ТМС: «Повага до старших»
16

Чергування звуків  Е-И в коренях слова. ТМС: «Відношення до навчання»
17

Чергування звуків А-О в коренях –ЛАГ- (-ЛОЖ-), -КАС- (-КОС-). ТМС: «Відношення до навчання»
18

Чергування звуків в коренях –ЗОР- (-ЗАР-). –ГОР- (-ГАР-), --КЛОН- (-КЛАН-). ТМС: «Мова і краса рідної природи»
19

Чергування звуків в коренях слів -РАСТ-, -РАЩ-, -РОС-. ТМС: «Шкільне життя»
20

Узагальнення і систематизація знань  з тем: «Лексика. Фразеологія», «Будова слова. Словотвір». Контрольна робота(тести) №1 з тем: «Лексика. Фразеологія», «Будова слова. Словотвір». ТМС: «Людина, її вчинки, взаємовідносини в сім’ї»
21

Загальне уявлення про частини мови. Самостійні і службові частини мови. ТМС: «Відпочинок. Канікули»
22

Іменник. Іменники, які означають істоти і неістоти. Велика літера у власних назвах. ТМС: «Відпочинок. На природі»
23

Рід і число іменників. Іменники,рід яких не співпадає в українській і російській мовах. ТМС: «Відпочинок. Подорожі»
24

Правопис НЕ з іменниками. Буква Ь на кінці іменників після Ж, Ч, Ш, Щ. ТМС: «Відпочинок. Спорт»
25

Монолог. Усний детальний переказ художніх і розмовних текстів-оповідей. ТМС: «Взаємовідносини людей і тварин»
26

Прикметник. Не з прикметниками. ТМС: «Російські письменники – дітям»
27

Ступені порівняння прикметників. ТМС: «Російські письменники – дітям»
28

Діалог. Початкова репліка-запитання в діалогах. Оформлення запитальних реплік. ТМС: «Спілкування»
29

Узагальнення і систематизація знань з тем: «Іменник», «Прикметник». Контрольна робота(тести) №2 з тем: «Іменник», «Прикметник». ТМС: «Календар. Зима»
30

Монолог. Особистий лист. ТМС: «Взаємовідносини з близькими людьми»
31

Контрольна робота. Аудіювання. Контрольна робота. Списування.
32

Читання. Робота з книгою. Заголовок. ТМС: «людина пам'ять»
33

Діалог. Сприйняття прослуханих і прочитаних діалогів. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
34

Морфологія і орфографія. Дієслово. ТМС: «Природа і людина»
35

Час дієслова. ТМС: «Людина і її характер»
36

Способи дієслів. ТМС: «Формування характеру»
37

Написання Не з дієсловами. ТМС: «Людина, її виховання»
38

Прийменник. Сполучник. ТМС: «Спілкування»
39

Частка. Вигук. ТМС: «Вивчаємо російську мову»
40

Узагальнення і систематизація знань з тем: «Дієслово». «Службові частини мови», «Вигук». Контрольна робота(тести) №3 з тем: «Дієслово». «Службові частини мови», «Вигук». ТМС: «Людина. Обов’язки»
41

Текст. Текст-монолог, текст-діалог. ТМС: «Шкільне життя»
42

Читання. Читання вголос віршованих і прозових текстів. ТМС: «Добро і зло»
43

Текст. Підтеми тексту. Головні і другорядні частини змісті тексту. ТМС: Країна і рід»
44

Послідовність. Співвідношення частин у тексті. Простий план тексту. ТМС: «Брати наші менші»
45

Аудіювання. Розрізнення на слух частин тексту за планом. Оцінюванні судження про прослухане. ТМС: «Взаємовідносини між людьми»
46

Текст. Емоційно-оцінювальна інформація, прямо виражена в тексті. ТМС: «Якості характеру»
47

Читання. Аудіювання. Сприйняття при читанні і на слух емоційно-оцінювальної інформації, прямо вираженої в тексті. ТМС: «Дружба, перше кохання»
48

Текст. Засоби зв’язку між реченнями в тексті. ТМС: «Видатні люди»
49

Особливості художнього і розмовного стилів мовлення. ТМС: «Пори року. Весна»
50

Письмовий детальний переказ розмовного тексту-розповіді. ТМС: «Сім’я»
51

Письмовий детальний переказ розмовного тексту-розповіді. ТМС: «Незвичайні професії»
52

Словосполучення. Сполучення слів, близьких за значенням. ТМС: «Справжній друг»
53

Речення. Стверджувальні і заперечні речення. ТМС: «Пори року весна»
54

Смислові відрізки речення. Неповна відповідність інтонації і розділових знаків. ТМС: «Пори року. Літо»
55

Поділ речень на смислові групи при читанні. ТМС: «Моральні якості людини. Чесність, правдивість, чуйність»
56

Монолог. Усний твір розповідного характеру в розмовному стилі мовлення. ТМС: «Якості людини. Працелюбність, наполегливість»
57

Речення. Однорідні члени речення. ТМС: «Рідна земля»
58

Кома при безсполучниковому зв’язку однорідних членів речення. ТМС: «Виховання людини»
59

Смислові зв’язки між однорідними членами речення, виражені з допомогою сполучників і без них. ТМС: «Природа рідного краю»
60

Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у розмовному стилі мовлення. ТМС: «Кіно»
61

Речення. Повні і неповні речення. Слова-речення(повторення). ТМС: «Казка»
62

Прості і складні речення. ТМС: «Природа»
63

Рівноправні і нерівноправні частини складного речення. Кома між частинами складного речення. ТМС: «Моральні якості людини. Благородство»
64

Аудіювання. Сприйняття на слух поділу речень на смислові групи, особливостей інтонації простих і складних речень. ТМС: «Світ тварин»
65

Монолог. Усний твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення. ТМС: «Випадок із життя»
66

Узагальнення і систематизація знань з тем: «Текст», «Речення», «Словосполучення». Контрольна робота(тести) №4 з тем: «Текст», «Речення», «Словосполучення». ТМС: «Світ тварин»
67

Контрольна робота. Аудіювання. Контрольна робота. Списування.
68

Діалог. Складання діалогів. ТМС: «Спілкування»
69

Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення. ТМС: «Випадок із життя»
70

Повторення. ТМС: «Людські чесноти»




Комментариев нет:

Отправить комментарий