Планування уроків РМ, 7 клас

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ на 2016 – 2017 н.р. 7 КЛАС
До підручника В.Корсакова
№п/п
Зміст навчального матеріалу
Кіль
кість годин
Дата проведення
1.
Знаходження в тексті ознак наукового і науково-популярного стилів. Інтонація і порядок слів в реченнях тексту. С л у х а н н я: визначення відповідності заголовку змісту тексту.
1

2.
Ланцюговий зв'язок речень у тексті. Ч и т а н н я: визначення свого відношення до прочитаного. Г о в о р і н н я: обговорення прочитаного.
1

3.
С л у х а н н я: розрізнення відомої і нової інформації. Г о в о р і н н я: переказ тексту.
1

4.
Тематичні групи слів. Ч и т а н н я: визначення теми тексту. С л у х а н н я: знаходження в тексті   групи слів,зв’язаних з його темою.
1

5.
Ч и т а н н я: представлення описаного. Написання твору-опису.
1

6.
Прийменник. Сполучник. Читання, обговорення прочитаного. П и с ь м о: складання висловлювання на запропоновану тему.
1

7.
Однорідні члени речення з узагальнюючими словами. Ч и т а н н я, доповнення діалогу.
1

8.
Використання в мові однорідних членів речення з узагальнюючими словами. Ч и т а н н я,доповнення діалогу.
1

9.
Обговорення особливостей діалогу. Г о в о р і н н я: складання діалогу за пропонованою ситуацією. Виразне читання.
1

10.
Відокремлені члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Виразне читання,представлення описаних картин.
1

11.
Аналіз речень з відокремленими членами, використання їх в мові. Виразне читання діалогу в особах. Г о в о р і н н я: складання продовження діалогу.
1

12.
Слухання: передбачення змісту тексту. Г о в о р і н н я: обговорення характерів персонажів.
1

13.
Аналіз речень з порівняльними зворотами, використання їх у мові. Ч и т а н н я: визначення теми і головної думки.
1

14.
Обговорення особливостей усного висловлювання. Виразне читання. Г о  в о р і н н я: складання усного висловлювання на основі тексту.
1

15.
Контрольна робота № 1: виконання завдань з мовних тем. Ч и т а н н я, обговорення прочитаного.
1

16.
Читання мовчки: складання запитань по тексту і відповідей на них. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
1

17.
Написання переказу за науково-популярним текстом. Ч и т а н н я: визначення теми і підтем тексту.
1

18.
Повторення пройденого матеріалу.
1

19.
С л у х а н н я: виконання завдань на перевірку розуміння. Виразне читання. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
1

20.
Відмінювання іменників за відмінками. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за пропонованою ситуацією.
1

21.
Іменники, які відрізняються формою відмінка в російській і українській мовах. Ч и т а н н я: представлення описаних у тексті картин.
1

22.
Ч и т а н н я: поділ тексту на частини за змістом. Г о в о р і н н я: переказ тексту. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
1

23.
Правопис ненаголошених голосних у закінченнях іменників письмо: складання висловлювання на задану тему.
1

24.
Відмінювання прикметників. Правопис ненаголошених голосних у закінченнях прикметників. Г о в о р і н н я: складання діалогу за пропонованою ситуацією.
1

25.
НН і Н в прикметниках. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за малюнком.
1

26.
Говоріння: складання діалогу за описаною ситуацією. Читання, обговорення прочитаного.
1

27.
Числівник, кількісні і порядкові числівники. Буква Ь у числівниках. Г о в о р і н н я: складання діалогу за вигаданою ситуацією.
1

28.
Відмінювання числівників. Ч и т а н н я: співставлення змісту те5ксту та ілюстрації до нього.
1

29.
Контрольна роботасписування тексту і перевірка написаного. Ч и т а н н я,обговорення прочитаного.
1

30.
Г о в о р і н н я: переказ прочитаного тексту. Читання: визначення теми і підтем тексту. П и с ь м о: складання переказу з елементами твору.
1

31.
Контрольна робота №2: виконання завдань з мовних тем. Ч и т а н н я, обговорення прочитаного.
1

32.
Написання переказу за самостійно складеним планом. Ч и т а н н я, обговорення прочитаного.
1

33.
Повторення пройденого матеріалу.
1

ІІ СЕМЕСТР
№п/п
Зміст навчального матеріалу
Кіль
кість год.
Дата проведення
34.
С л у х а н н я: визначення відношення автора до предмету мовлення, знаходження слів і виразів, у яких передані авторські почуття. Г о в о р і н н я: обговорення прочитаного. Написання твору з вираженням свого ставлення до описуваного.
1

35.
Стійкі сполучення слів – фразеологізми. П и с ь м о: складання висловлювання за пропонованою ситуацією.
1

36.
С л у х а н н я: співвідношення змісту тексту та ілюстрації до нього. Читання тексту в особах.
1

37.
Частка. Вигук. Г о в о р і н н я: аналіз учинків героїв твору.
1

38.
Г о в о р і н н я: складання діалогу за описаною ситуацією. Читання, означення значення в групах одно корінних слів.
1

39.
Односкладні та двоскладні речення. Ч и т а н н я, складання запитань до тексту.  Г о в о р і н н я: побудова висловлювання на основі прислів’я.
1

40.
Аналіз, складання односкладних речень. Читання, визначення теми тексту, вираження свого ставлення до прочитаного. Г о в о р і н н я: доповнення даного діалогу.
1

41.
Читання в особах, визначення головної думки тексту, аналіз учинків дійових осіб твору. Г о в о р і н н я: складання висловлювання з опорою на допоміжний матеріал. П и с ь м о: складання висловлювання про враження від прочитаного.
1

42.
Аналіз, складання односкладних речень, використання їх у мовленні. Читання, уявлення описаного. П и с ь м о: складання переказу з елементами твору.
1

43.
Г о в о р і н н я: складання висловлювання на основі прочитаного тексту. Читання, перегляд тексту, знаходження засобів виразності.
1

44.
Вставні слова і сполучення слів. Ч и т а н н я: визначення авторського відношення до героїв твору.
1

45.
Аналіз і побудова речень із вставними словами і сполученнями слів. Читання тексту в особах. П и с ь м о: складання висловлювання на основі життєвого досвіду.
1

46.
Використання вставних слів для зв’язку речень у тексті. Читання мовчки, визначення головної і додаткової частин змісту тексту.
1

47.
П и с ь м о: складання висловлювання за особистими враженнями і опорними словами. Ч и т а н н я: уявлення описаних картин, знаходження у тексті інтонаційно-виразні засоби.
1

48.
Слова автора і пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
Г о в о р і н н я: проведення дискусії на задану тему.
1

49.
Розрізнення речень з прямою мовою і репліками діалогу. Виразне читання. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
1

50.
Г о в о р і н н я: складання діалогу за пропонованою ситуацією. Слухання, обговорення прослуханого.
1

51.
Контрольна робота №3: 1) виконання завдань з мовних тем; 2) а у д і ю в а н н я: слухання незнайомого тексту, складання відповідей на питання за його змістом.
1

52.
Читання: ділення тексту на частини за змістом. Г о в о р і н н я: доповнення тексту на основі допоміжного матеріалу.
1

53.
Повторення пройденого матеріалу.
1

54.
С л у х а н н я: визначення слів, які означають послідовність дій. Написання переказу за прослуханим текстом.
1

55.
Займенник, його значення. П и с ь м о: складання висловлювання за текстом.
1

56.
Відмінювання займенників. Читання тексту в особах. Г о в о р і н н я: складання діалогу за прислів’ям.
1

57.
Читання в особах: визначення головної думки тексту, аналіз учинків дійових осіб твору. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за вигаданою ситуацією.
1

58.
Правопис займенників. П и с ь м о: складання висловлювання за опорними словами.
1

59.
Відмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу за особами і числами. Правопис особових закінчень дієслів. Ч и т а н н я: уявлення описаних у тексті картин.
1

60.
Г о в о р і н н я: складання висловлювання за даним початком. Читання, ділення тексту на частини, найменування їх.
1

61.
Правопис ненаголошених голосних, дзвінких і глухих приголосних в префіксах і суфіксах дієслів. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за описаною ситуацією.
1

62.
Безособові дієслова. Виразне читання. П и с ь м о: складання висловлювання за описаною ситуацією.
1

63.
П и с ь м о: складання висловлювання за обговорюваною проблемою. Г о в о р і н н я: обговорення різних точок зору на проблему.
1

64.
Контрольна роботанаписання переказу.
1

65.
Прислівник, його значення. Ь пісня шиплячих на кінці прислівників. П и с ь м о: висловлювання на запропоновану тему.
1

66.
Контрольна робота: 1) написання зорово-слухового диктанту. Читання, обговорення прочитаного.
1

67.
Букви О і А на кінці прислівників. С л у х а н н я: визначення головної думки тексту.
1

68.
Контрольна робота №4: 1) виконання завдань з мовних тем; 2) читання мовчки незнайомого тексту, складання відповідей на питання за його змістом.
1

69.
Г о в о р і н н я: складання діалогу за даним початком. П и с ь м о: складання роздуму на задану тему.
1

70.
Повторення пройденого матеріалу.
1





Комментариев нет:

Отправить комментарий