КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ на 2016 – 2017 н.р. 7 КЛАС
До підручника В.Корсакова
№п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Кіль
кість годин
|
Дата проведення
|
1.
|
Знаходження в тексті ознак наукового і науково-популярного стилів. Інтонація і порядок слів в реченнях тексту. С л у х а н н я: визначення відповідності заголовку змісту тексту.
|
1
| |
2.
|
Ланцюговий зв'язок речень у тексті. Ч и т а н н я: визначення свого відношення до прочитаного. Г о в о р і н н я: обговорення прочитаного.
|
1
| |
3.
|
С л у х а н н я: розрізнення відомої і нової інформації. Г о в о р і н н я: переказ тексту.
|
1
| |
4.
|
Тематичні групи слів. Ч и т а н н я: визначення теми тексту. С л у х а н н я: знаходження в тексті групи слів,зв’язаних з його темою.
|
1
| |
5.
|
Ч и т а н н я: представлення описаного. Написання твору-опису.
|
1
| |
6.
|
Прийменник. Сполучник. Читання, обговорення прочитаного. П и с ь м о: складання висловлювання на запропоновану тему.
|
1
| |
7.
|
Однорідні члени речення з узагальнюючими словами. Ч и т а н н я, доповнення діалогу.
|
1
| |
8.
|
Використання в мові однорідних членів речення з узагальнюючими словами. Ч и т а н н я,доповнення діалогу.
|
1
| |
9.
|
Обговорення особливостей діалогу. Г о в о р і н н я: складання діалогу за пропонованою ситуацією. Виразне читання.
|
1
| |
10.
|
Відокремлені члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Виразне читання,представлення описаних картин.
|
1
| |
11.
|
Аналіз речень з відокремленими членами, використання їх в мові. Виразне читання діалогу в особах. Г о в о р і н н я: складання продовження діалогу.
|
1
| |
12.
|
Слухання: передбачення змісту тексту. Г о в о р і н н я: обговорення характерів персонажів.
|
1
| |
13.
|
Аналіз речень з порівняльними зворотами, використання їх у мові. Ч и т а н н я: визначення теми і головної думки.
|
1
| |
14.
|
Обговорення особливостей усного висловлювання. Виразне читання. Г о в о р і н н я: складання усного висловлювання на основі тексту.
|
1
| |
15.
|
Контрольна робота № 1: виконання завдань з мовних тем. Ч и т а н н я, обговорення прочитаного.
|
1
| |
16.
|
Читання мовчки: складання запитань по тексту і відповідей на них. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
|
1
| |
17.
|
Написання переказу за науково-популярним текстом. Ч и т а н н я: визначення теми і підтем тексту.
|
1
| |
18.
|
Повторення пройденого матеріалу.
|
1
| |
19.
|
С л у х а н н я: виконання завдань на перевірку розуміння. Виразне читання. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
|
1
| |
20.
|
Відмінювання іменників за відмінками. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за пропонованою ситуацією.
|
1
| |
21.
|
Іменники, які відрізняються формою відмінка в російській і українській мовах. Ч и т а н н я: представлення описаних у тексті картин.
|
1
| |
22.
|
Ч и т а н н я: поділ тексту на частини за змістом. Г о в о р і н н я: переказ тексту. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
|
1
| |
23.
|
Правопис ненаголошених голосних у закінченнях іменників письмо: складання висловлювання на задану тему.
|
1
| |
24.
|
Відмінювання прикметників. Правопис ненаголошених голосних у закінченнях прикметників. Г о в о р і н н я: складання діалогу за пропонованою ситуацією.
|
1
| |
25.
|
НН і Н в прикметниках. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за малюнком.
|
1
| |
26.
|
Говоріння: складання діалогу за описаною ситуацією. Читання, обговорення прочитаного.
|
1
| |
27.
|
Числівник, кількісні і порядкові числівники. Буква Ь у числівниках. Г о в о р і н н я: складання діалогу за вигаданою ситуацією.
|
1
| |
28.
|
Відмінювання числівників. Ч и т а н н я: співставлення змісту те5ксту та ілюстрації до нього.
|
1
| |
29.
|
Контрольна робота: списування тексту і перевірка написаного. Ч и т а н н я,обговорення прочитаного.
|
1
| |
30.
|
Г о в о р і н н я: переказ прочитаного тексту. Читання: визначення теми і підтем тексту. П и с ь м о: складання переказу з елементами твору.
|
1
| |
31.
|
Контрольна робота №2: виконання завдань з мовних тем. Ч и т а н н я, обговорення прочитаного.
|
1
| |
32.
|
Написання переказу за самостійно складеним планом. Ч и т а н н я, обговорення прочитаного.
|
1
| |
33.
|
Повторення пройденого матеріалу.
|
1
|
ІІ СЕМЕСТР
№п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Кіль
кість год.
|
Дата проведення
|
34.
|
С л у х а н н я: визначення відношення автора до предмету мовлення, знаходження слів і виразів, у яких передані авторські почуття. Г о в о р і н н я: обговорення прочитаного. Написання твору з вираженням свого ставлення до описуваного.
|
1
| |
35.
|
Стійкі сполучення слів – фразеологізми. П и с ь м о: складання висловлювання за пропонованою ситуацією.
|
1
| |
36.
|
С л у х а н н я: співвідношення змісту тексту та ілюстрації до нього. Читання тексту в особах.
|
1
| |
37.
|
Частка. Вигук. Г о в о р і н н я: аналіз учинків героїв твору.
|
1
| |
38.
|
Г о в о р і н н я: складання діалогу за описаною ситуацією. Читання, означення значення в групах одно корінних слів.
|
1
| |
39.
|
Односкладні та двоскладні речення. Ч и т а н н я, складання запитань до тексту. Г о в о р і н н я: побудова висловлювання на основі прислів’я.
|
1
| |
40.
|
Аналіз, складання односкладних речень. Читання, визначення теми тексту, вираження свого ставлення до прочитаного. Г о в о р і н н я: доповнення даного діалогу.
|
1
| |
41.
|
Читання в особах, визначення головної думки тексту, аналіз учинків дійових осіб твору. Г о в о р і н н я: складання висловлювання з опорою на допоміжний матеріал. П и с ь м о: складання висловлювання про враження від прочитаного.
|
1
| |
42.
|
Аналіз, складання односкладних речень, використання їх у мовленні. Читання, уявлення описаного. П и с ь м о: складання переказу з елементами твору.
|
1
| |
43.
|
Г о в о р і н н я: складання висловлювання на основі прочитаного тексту. Читання, перегляд тексту, знаходження засобів виразності.
|
1
| |
44.
|
Вставні слова і сполучення слів. Ч и т а н н я: визначення авторського відношення до героїв твору.
|
1
| |
45.
|
Аналіз і побудова речень із вставними словами і сполученнями слів. Читання тексту в особах. П и с ь м о: складання висловлювання на основі життєвого досвіду.
|
1
| |
46.
|
Використання вставних слів для зв’язку речень у тексті. Читання мовчки, визначення головної і додаткової частин змісту тексту.
|
1
| |
47.
|
П и с ь м о: складання висловлювання за особистими враженнями і опорними словами. Ч и т а н н я: уявлення описаних картин, знаходження у тексті інтонаційно-виразні засоби.
|
1
| |
48.
|
Слова автора і пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
Г о в о р і н н я: проведення дискусії на задану тему.
|
1
| |
49.
|
Розрізнення речень з прямою мовою і репліками діалогу. Виразне читання. П и с ь м о: складання висловлювання за враженнями від прочитаного тексту.
|
1
| |
50.
|
Г о в о р і н н я: складання діалогу за пропонованою ситуацією. Слухання, обговорення прослуханого.
|
1
| |
51.
|
Контрольна робота №3: 1) виконання завдань з мовних тем; 2) а у д і ю в а н н я: слухання незнайомого тексту, складання відповідей на питання за його змістом.
|
1
| |
52.
|
Читання: ділення тексту на частини за змістом. Г о в о р і н н я: доповнення тексту на основі допоміжного матеріалу.
|
1
| |
53.
|
Повторення пройденого матеріалу.
|
1
| |
54.
|
С л у х а н н я: визначення слів, які означають послідовність дій. Написання переказу за прослуханим текстом.
|
1
| |
55.
|
Займенник, його значення. П и с ь м о: складання висловлювання за текстом.
|
1
| |
56.
|
Відмінювання займенників. Читання тексту в особах. Г о в о р і н н я: складання діалогу за прислів’ям.
|
1
| |
57.
|
Читання в особах: визначення головної думки тексту, аналіз учинків дійових осіб твору. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за вигаданою ситуацією.
|
1
| |
58.
|
Правопис займенників. П и с ь м о: складання висловлювання за опорними словами.
|
1
| |
59.
|
Відмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу за особами і числами. Правопис особових закінчень дієслів. Ч и т а н н я: уявлення описаних у тексті картин.
|
1
| |
60.
|
Г о в о р і н н я: складання висловлювання за даним початком. Читання, ділення тексту на частини, найменування їх.
|
1
| |
61.
|
Правопис ненаголошених голосних, дзвінких і глухих приголосних в префіксах і суфіксах дієслів. Г о в о р і н н я: складання висловлювання за описаною ситуацією.
|
1
| |
62.
|
Безособові дієслова. Виразне читання. П и с ь м о: складання висловлювання за описаною ситуацією.
|
1
| |
63.
|
П и с ь м о: складання висловлювання за обговорюваною проблемою. Г о в о р і н н я: обговорення різних точок зору на проблему.
|
1
| |
64.
|
Контрольна робота: написання переказу.
|
1
| |
65.
|
Прислівник, його значення. Ь пісня шиплячих на кінці прислівників. П и с ь м о: висловлювання на запропоновану тему.
|
1
| |
66.
|
Контрольна робота: 1) написання зорово-слухового диктанту. Читання, обговорення прочитаного.
|
1
| |
67.
|
Букви О і А на кінці прислівників. С л у х а н н я: визначення головної думки тексту.
|
1
| |
68.
|
Контрольна робота №4: 1) виконання завдань з мовних тем; 2) читання мовчки незнайомого тексту, складання відповідей на питання за його змістом.
|
1
| |
69.
|
Г о в о р і н н я: складання діалогу за даним початком. П и с ь м о: складання роздуму на задану тему.
|
1
| |
70.
|
Повторення пройденого матеріалу.
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий