КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ на 2016-2017н.р. 9 КЛАС
До підручника Т.Полякової
№п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Кіль
кість
годин
|
Дата
прове
дення
|
1.
|
Повторення вивченого про стилі мовлення. Особливості офіційно-ділового стилю. ТМС. «Школа».
|
1
| |
2.
|
Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. Робота над його змістом і формою. ТМС. «Природа».
|
1
| |
3.
|
Текст з аргументацією на підтвердження двох точок зору. Діалог з аргументацією власної точки зору. ТМС. «Природа».
|
1
| |
4.
|
Повторення вивченого про групи слів за значенням. Російсько-українські міжмовні омоніми. ТМС. «Школа».
|
1
| |
5.
|
Лексика офіційно-ділового стилю. ТМС. «Школа».
|
1
| |
6.
|
Поглиблення вивченого про фразеологізми. ТМС. «Мова».
|
1
| |
7.
|
Робота з книгою. Коментарі, примітки. ТМС. «Культура».
|
1
| |
8.
|
Вдосконалення тексту. ТМС. «Мова».
|
1
| |
9.
|
Повторення вивченого про дієприкметник. Форма дієприкметників. ТМС. «Людина».
|
1
| |
10.
|
Відмінювання дієприкметників. Голосні у закінченнях дієприкметників. ТМС. «Я, моя родина, друзі».
|
1
| |
11.
|
Правопис Н і НН у дієприкметниках. ТМС. «Мова».
|
1
| |
12.
|
Букви Е, Ё після Ж, Ш, Щ у суфіксах дієприкметників. ТМС. «Культура».
|
1
| |
13.
|
Текст наукового стилю. Вибірковий переказ. ТМС. «Мова».
|
1
| |
14.
|
Мета, послідовність виконання завдання, результатів роботи. ТМС. «Наука».
|
1
| |
15.
|
Повторення вивченого про числівник. ТМС. «Наука».
|
1
| |
16.
|
Відмінювання і вживання порядкових числівників. ТМС. «Мова».
|
1
| |
17.
|
Відмінювання і вживання складених числівників. ТМС. «Мова».
|
1
| |
18.
|
Систематизація і узагальнення знань з тем: « Лексика. Фразеологія», «Дієприкметник», «Числівник». ТМС. «Культура».
|
1
| |
19.
|
Контрольна робота №1. Перевірка знань з тем: « Лексика. Фразеологія», «Дієприкметник», «Числівник».
|
1
| |
20.
|
Заява. ТМС. «Школа».
|
1
| |
21.
|
Автобіографія. ТМС. «Я, моя родина, друзі».
|
1
| |
22.
|
Діалог офіційно-ділового стилю. ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
23.
|
Повторення вивченого про прислівник. Різноманітність значень прислівників. ТМС. «Природа».
|
1
| |
24.
|
Правопис прислівників. Дефіс у прислівниках. ТМС. «Культура».
|
1
| |
25.
|
Стислий переказ тексту публіцистичного стилю. ТМС. «Людина».
|
1
| |
26.
|
Повторення вивченого про прийменник. Значення, вживання і правопис прийменників. ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
27.
|
Повторення вивченого про сполучник. Значення, вживання і правопис сполучників. ТМС. «Мова».
|
1
| |
28.
|
Значення, вживання і правопис часток, вигуків і звуконаслідувань. ТМС. «Я,моя родина, друзі».
|
1
| |
29.
|
Систематизація і узагальнення знань з тем: «Прислівник», «Службові частини мови», «Вигук». ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
30.
|
Контрольна робота №2. Перевірка знань з тем: «Прислівник», «Службові частини мови», «Вигук». ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
31.
|
Контрольна робота. Зорово-слуховий диктант.
|
1
| |
32.
|
Художній переклад. ТМС. «Наука».
|
1
| |
33.
|
Відгук про книгу. ТМС. «Наука».
|
1
| |
34.
|
Письмовий відгук про книгу (продовження). ТМС. «Життя суспільства».
|
1
| |
35.
|
Текст. Повторення вивченого про текст. ТМС. «Природа».
|
1
| |
36.
|
Засоби зв’язку тексту. ТМС. «Мова».
|
1
| |
37.
|
Тексти з різними засобами зв’язку. ТМС. «Культура».
|
1
| |
38.
|
Діалог з різними типами початкових реплік. ТМС. «Мова».
|
1
| |
39.
|
Спонукально-вольова інформація, прямо не виражена в тексті. ТМС. «Людина».
|
1
| |
40.
|
Тексти з прямо не вираженою спонукально-вольовою інформацією. ТМС. «Культура».
|
1
| |
41.
|
Використання в тексті дієслівних форм виду і часу. ТМС. «Природа».
|
1
| |
42.
|
Відгук а твір мистецтва (картину). ТМС. «Культура».
|
1
| |
43.
|
Складання діалогів з опорою на допоміжні матеріали (за даним початком, малюнках). ТМС. «Мова».
|
1
| |
44.
|
Систематизація і узагальнення знань з теми «Текст». ТМС. «Мова».
|
1
| |
45.
|
Контрольна робота №3. Перевірка знань з теми «Текст».
|
1
| |
46.
|
Повторення вивченого про складні речення. ТМС. «Природа».
|
1
| |
47.
|
Твір публіцистичного характеру на суспільну тему. ТМС. «Наука».
|
1
| |
48.
|
Значення, будова і використання складних безсполучникових речень. ТМС. «Життя суспільства».
|
1
| |
49.
|
Смислові зв’язки між частинами складного безсполучникового речення. ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
50.
|
Розділові знаки та інтонація в складному безсполучниковому реченні. ТМС. «Людина».
|
1
| |
51.
|
Повідомлення в науковому стилі на лінгвістичну тему. ТМС. «Мова».
|
1
| |
52.
|
Різниця в смислові, стилістичному забарвленні між безсполучниковими і співвідносними складносурядними і складнопідрядними реченнями. ТМС. «Природа».
|
1
| |
53.
|
Тези статті на морально-етичну тему. ТМС. «Я, моя родина і друзі».
|
1
| |
54.
|
Контрольна робота. Усний твір публіцистичного характеру на морально-етичну тему. ТМС. «Людина».
|
1
| |
55.
|
Пряма і непряма мова. Повторення вивченого. ТМС. «Мова».
|
1
| |
56.
|
Читання вголос. ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
57.
|
Заміна прямої мови непрямою. ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
58.
|
Сполучники в складному реченні під час заміни прямої мови непрямою. ТМС. «Відпочинок».
|
1
| |
59.
|
Контрольна робота. Читання вголос. Текст. Регулювання швидкості читання в залежності від мети читання. ТМС. «Наука».
|
1
| |
60.
|
Узагальнення знань з теми «Пряма і непряма мова». ТМС. «Школа».
|
1
| |
61.
|
Контрольна робота №4. Перевірка знань з тем: «Речення». «Пряма і непряма мова». Контрольна робота. Аудіювання. ТМС. «Людина».
|
1
| |
62.
|
Контрольна робота. Слуховий диктант. Читання мовчки.
|
1
| |
63.
|
Контрольна робота. Письмовий переказ.
|
1
| |
64.
|
Повторення вивченого в 9 класі з теми «Лексика. Фразеологія». ТМС. «Здоров’я».
|
1
| |
65.
|
Оповідання на самостійно обрану тему. ТМС. «Природа».
|
1
| |
66.
|
Повторення вивченого в 9 класі з теми «Морфологія». ТМС. Мова».
|
1
| |
67.
|
Контрольна робота. Діалог. Складання діалогу за описаними ситуаціями. ТМС. «Школа».
|
1
| |
68.
|
Повторення вивченого з теми «Текст». ТМС. «Людина».
|
1
| |
69-70.
|
Повторення вивченого в 9 класі з теми «Речення». ТМС. «Наука». Підсумковий урок.
|
2
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий