Інформаційно-комунікаційні
технології
Суть. Як зазначає Г.Селевко, на практиці інформаційними технологіями
називають ті, що використовують спеціальні технічні інформаційні засоби (ЕВМ,
аудіо, кіно, відео). З появою комп'ютерів з'являється новий термін — «нові
інформаційні технології навчання». Термін «інформаційно-комунікаційні» є
об'єднуючим для різних варіантів технологій та вказує на специфіку інтерактивного
навчання — діалог у системі «користувач — комп'ютер».
На
практиці технологія використовується в трьох варіантах:
«проникаюча»
(застосовується у процесі вивчення певних тем, розділів для розв'язання конкретних
дидактичних завдань);
«основна»
(визначальна, особливо у складі технологій програмованої та дистанційної форм
навчання тощо);
монотехнологія
(увесь процес навчання й управління, зокрема і всі види діагностики та моніторинг,
ґрунтується на використанні комп'ютера).
Інформатизація навчально-виховного процесу
передбачає широке використання у процесі вивчення навчальних предметів
інформаційно орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп'ютерів і
телекомунікаційних мереж. До них належать інформатизація системи управління
навчальним закладом, створення баз даних та переробка інформації, участь у
міжнародних проектах тощо. Широке застосування інформаційно-комунікаційних
технологій (програмоване навчання, експертні системи, мультимедіа, імітаційне
моделювання, предметні комп'ютерні уроки) сприяє реалізації особистісно
орієнтованого підходу до учнів, поетапному засвоєнню знань, умінь і навичок.
Прогнозовані результати: формування
умінь працювати з інформацією, розвиток комунікативних здібностей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий