КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ на 2016 – 2017 н.р. 5 КЛАС
До підручника Т.Полякової
До підручника Т.Полякової
№п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Кількістьть
годин
|
Дата
проведення
|
1.
|
Загальні відомості про російську мову. Тема мовного спілкування «Я вивчаю російську мову».
|
1
| |
2.
|
Аудіювання. Особливості сприйняття тексту на слух. ТМС «Школа».
|
1
| |
3.
|
Діалог. Відомості про діалогічне мовлення. ТМС «Мова у спілкуванні».
|
1
| |
4.
|
Читання і написання слів за фонетичним принципом. ТМС. «Осіння природа».
|
1
| |
5.
|
Звуки і букви. Алфавіт. ТМС. «Я вивчаю російську мову».
|
1
| |
6.
|
Голосні і приголосні звуки. ТМС. «Я вивчаю російську мову».
|
1
| |
7.
|
Вимова і написання слів з [г], [ґ]. ТМС. «Природні явища. Гроза».
|
1
| |
8.
|
Вимова і написання слів з приголосними звуками [ч’],[ш],[ш’]. ТМС. «Я вчуся говорити правильно».
|
1
| |
9.
|
Монолог. Ознаки хорошого мовлення. ТМС. «В лісі».
|
1
| |
10.
|
Букви ы, и. звуки, які позначаються цими буквами. КМ. «Довіра і недовіра».
|
1
| |
11.
|
Буква Э, її звукове значення. ТМС. «Екскурсія в музей природи».
|
1
| |
12.
|
Буква Е, її звукове значення. ТМС. «Тварини».
|
1
| |
13.
|
Буква Ё, її звукове значення. ТМС. «Діти творин».
|
1
| |
14.
|
Буква Ь для позначення м’якості приголосних. Роздільний Ь. ТМС. «Я і моя родина».
|
1
| |
15.
|
Буква Ъ та її роль. ТМС. «Сім’я».
|
1
| |
16.
|
Контрольна робота №1. Виконання завдань з мовних тем: «Початкове навчання читанню ті письму», «Звуки і букви. Правопис».
|
1
| |
17.
|
Аудіювання. Робота над змістом текстів. ТМС. «Сім’я».
|
1
| |
18.
|
Склад. Поділ слова на склади. Правила переносу слів. ТМС. «Мої звички ».
|
1
| |
19.
|
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. ТМС. «Рідна природа».
|
1
| |
20.
|
Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Буква О і звук [А]. КМ. «Любов до природи».
|
1
| |
21.
|
Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Букви А, Я, Е і звук [И]. ТМС. «Осіння природа».
|
1
| |
22.
|
Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Вимова звуку, схожого на звук [Ы]. ТМС. «Світ тварин і природи».
|
1
| |
23.
|
Діалог. Мовні та немовні засоби, які використовуються в діалозі. ТМС. «Чистота оточуючого середовища».
|
1
| |
24.
|
Дзвінкі і глухі приголосні. ТМС. «Риси характеру».
|
1
| |
25.
|
Вимова слів з дзвінкими і глухими приголосними. ТМС. «Світ тварин і природи».
|
1
| |
26.
|
Вимова слів з дзвінкими і глухими приголосними (продовження). ТМС. «Пори року. Зима».
|
1
| |
27.
|
Монолог. Основні вимоги до зв’язного усного висловлювання. ТМС. «Людські якості. Доброта, милосердя».
|
1
| |
28.
|
Тверді і м’які приголосні. ТМС. «Рідний дім, сім’я ».
|
1
| |
29.
|
Вимова і написання сполучень ЖИ, ШИ. ТМС. «Народна мудрість».
|
1
| |
30.
|
Узагальнення і систематизація знань. Контрольна робота №2. Виконання завдань з мовних тем: «Початкове навчання читанню ті письму», «Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис». ТМС. «Культура мовлення».
|
1
| |
31.
|
Контрольна робота. Списування.
|
1
| |
32.
|
Читання вголос і мовчки. ТМС. «Допомога друзів».
|
1
| |
33.
|
Діалог. Правила спілкування. Мовний етикет. ТМС. «Правила спілкування між людьми».
|
1
| |
34.
|
Вимова і написання слів зі сполученнями ЦИ, ЦЫ. ТМС. «Дозвілля. Відвідування цирку».
|
1
| |
35.
|
Вимова і написання слів із сполученнями ЖЕ, ШЕ, ЖЁ, ШЁ. ТМС. «Школа».
|
1
| |
36.
|
Вимова і написання сполучень ЧА, ЩА, ЧУ, ЩУ. ТМС. «Я – школяр».
|
1
| |
37.
|
Вимова і написання слів з сполученнями ЧК, ЧН, НЧ, НЩ, ЩН, РЩ. ТМС. «Я і мої однокласники».
|
1
| |
38.
|
Вимова, написання і співставлення сполучень ПЯ-ПЬЯ, МЯ-МЬЯ, ВЯ-ВЬЯ, ПЁ-ПЬЁ, МЁ-МЬЁ, ВЁ-ВЬЁ, БЁ- БЬЁ. ТМС. «Відносини в сім’ї, повага до старших».
|
1
| |
39.
|
Правопис ненаголошених голосних, які перевіряються наголосом. ТМС. «Пори року. Відношення до природи».
|
1
| |
40.
|
Прописна буква у власних назвах. ТМС. «Мій родовід».
|
1
| |
41.
|
Монолог. Усний детальний переказ розповідного тексту. ТМС. «Риси характеру. Хоробрість, наполегливість».
|
1
| |
42.
|
Слово – основна одиниця мови. Лексичне значення слова. КМ. «Я вивчаю російську мову: таємниці слова».
|
1
| |
43.
|
Однозначні і багатозначні слова. Слова з прямим і переносним значенням. ТМС. «Я вивчаю російську мову».
|
1
| |
44.
|
Слова-синоніми і слова-антоніми. ТМС. «Улюблені заняття».
|
1
| |
45.
|
Фразеологізми. Фразеологічний словник. ТМС. «Багатство російської мови».
|
1
| |
46.
|
У світі словників. ТМС. «Я вивчаю російську мову».
|
1
| |
47.
|
Узагальнення і систематизація знань. Контрольна робота №3. Виконання завдань з мовних з тем: «Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис», «Лексикологія». ТМС. «Робота. Відношення до праці».
|
1
| |
48.
|
Тема і головна думка тексту. ТМС. «Пори року. Весна».
|
1
| |
49.
|
Діалог. ТМС. «Мовний етикет».
|
1
| |
50.
|
Текст. Структура тексту. ТМС. «Брати наші менші».
|
1
| |
51.
|
Членування тексту на абзаци. ТМС. «Брати наші менші».
|
1
| |
52.
|
Аудіювання. Складання плану за прослуханим текстом. ТМС. «Здоровий спосіб життя. Значення спорту для людини».
|
1
| |
53.
|
Засоби зв’язку речень у тексті. ТМС. «Світ твоїх захоплень».
|
1
| |
54.
|
Контрольна робота. Читання вголос. Логічний зміст тексту. ТМС. «Риси характеру. Скромність. Наполегливість, працелюбність».
|
1
| |
55.
|
Усний переказ. ТМС. «Тварини».
|
1
| |
56.
|
Поняття про речення. Типи речень за метою висловлювання. ТМС. «Людина. Виховання».
|
1
| |
57.
|
Речення з емоційним забарвленням (окличні). Засоби виразності усного мовлення. ТМС. «Природа. Пори року».
|
1
| |
58.
|
Аудіювання. Сприйняття на слух інтонаційних особливостей речень. ТМС. «Взаємини з однокласниками».
|
1
| |
59.
|
Зв’язані між собою слова речення. Словосполучення. ТМС. «Казка в житті людини».
|
1
| |
60.
|
Монолог. Усний твір розповідного характеру. ТМС. «Людина. Благородні вчинки».
|
1
| |
61.
|
Головні члени речення. Узгодження присудка з підметом. ТМС. «Казка в житті людини».
|
1
| |
62.
|
Тире між підметом і присудком. ТМС. «Риси характеру. Правдивість і чесність».
|
1
| |
63.
|
Другорядні члени речення. ТМС. «Природа. Тваринний світ».
|
1
| |
64.
|
Звертання. Знаки пунктуації при звертанні. ТМС. «Дружба».
|
1
| |
65.
|
Слова-речення. ТМС. «Людина. Добрі діла».
|
1
| |
66.
|
Твір за прочитаним художнім твором. ТМС. «Російські письменники – дітям».
|
1
| |
67.
|
Узагальнення та систематизація знань з тем: «Текст», «Речення». ТМС. «Любов до батьківщини».
|
1
| |
68.
|
Контрольна робота №4. Виконання завдань з мовних тем: «Текст», «Речення», «Словосполучення».
|
1
| |
69.
|
Контрольна робота. Аудіювання. Списування.
|
1
| |
70.
|
Підсумковий урок.
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий