Запровадження наскрізних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека» й «Підприємливість та фінансова грамотність» сприятиме забезпеченню такого переходу.
Наскрізна лінія
|
Загальна мета
|
5-7 класи
|
8-9 класи
|
«Екологічна безпека та сталий розвиток»
(НЛ-1) |
Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості задля збереження й захисту довкілля.
|
Розкриття взаємозв’язків людини і навколишнього середовища в процесі вивчення творів у рубриці «Природа і людина».
|
Усвідомлення краси природи, її благотворного впливу на людину, розкриття значення образного слова для висловлення емоцій та почуттів, розуміння образу природи.
|
«Громадянська відповідальність»
(НЛ-2) |
Формування відповідального члена громади та суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, а також – виховання національно свідомої особистості, яка спирається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори розвитку суспільства.
|
Формування здатності до ненанасильницького розв’язання конфліктів.
|
Осмислення та захист особистих прав і прав інших людей, усвідомлення своєї ролі в суспільстві і набуття умінь брати участь у процесі ухвалення рішень.
|
«Здоров'я і безпека»
(НЛ-3) |
Формування всебічно розвиненого члена суспільства, здатного усвідомлювати пріоритетність здорового способу життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовища.
|
Усвідомлення переваг здорового способу життя та безпечної поведінки.
|
Осмислення причиново-наслідкових зв’язків між власними рішеннями та поведінкою, здоров’ям та безпекою, набуття знань та умінь правильної поведінки в критичних та небезпечних ситуаціях.
|
«Підприємливість та фінансова грамотність»
(НЛ-4) |
Розуміння практичних аспектів фінансових питань (заощадження, інвестування, запозичення, страхування тощо); розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
|
Розуміння ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві для особистого кар’єрного зростання.
|
Осмислення неординарності як важливої риси людини для її самореалізації в житті, спонукання учнів до творчих рішень у процесі розв’язання проблем, усвідомлення користі та необхідності спільної діяльності.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий