Про технологію формування творчої особистості

Автори-розробники — Ю.Богоявленська, Р.Грановська, В.Паламарчук,     0. Пєхота, С.Сисоевата ін.

Суть. Розвиток творчої особистості, зазначає О.Пєхота, потребує впровадження нових дидактико-методичних засобів, які допомагають  
моде­лювати навчально-виховний процес, зважаючи на поставлену мету.
   Технологія формування творчої особис­тості поліфункціональна за суттю. Її доцільно розглядати як цілісну модель, що об'єднує локальні технології:
*       технологія створення психологічних умов підготовки школярів до творчої діяльності (А.Вержиховська та ін.);
*       технологія використання на уроці навчальних і навчально-творчих завдань (В.Барко, А.Тютюнникова);
*       технологія узагальне­ного заняття пошукового типу (В.Шубинський);
*       технологія розвитку продуктивної пізнавальної діяльності. Учитель вибирає та впроваджує ту технологію, яка сприятиме най продуктивнішому вирішенню окреслених мети і завдань.
Технологія використання на уроці
на­вчальних і навчально-творчих завдань
(за В.Барко)
*       аналіз запитання задачі та з'ясування, що дано та що потрібно знайти;
*       визначення, які дані необхідні для відповіді на запитання задачі;
*       з'ясування, чи всі необхідні дані наведено в умові задачі (якщо ні, визначте засіб знаход­ження відповідних величин);
*       планування послідовності операцій, спря­мованих на знаходження відповіді (алгоритм розв'язання);
*       реалізація запланованого шляху розв'язку;
*       перевірка розв'язку задачі.

Прогнозовані результати: розвиток творчого мислення школярів, формування технологізованих знань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий