Автори-розробники — Ю.Богоявленська,
Р.Грановська, В.Паламарчук, 0.
Пєхота, С.Сисоевата ін.
Суть. Розвиток творчої особистості, зазначає
О.Пєхота, потребує впровадження нових дидактико-методичних засобів, які
допомагають
моделювати
навчально-виховний процес, зважаючи на поставлену мету.
Технологія формування творчої особистості поліфункціональна за
суттю. Її доцільно розглядати як цілісну модель,
що об'єднує локальні технології:
технологія
створення психологічних умов підготовки школярів до творчої діяльності (А.Вержиховська
та ін.);
технологія
використання на уроці навчальних і навчально-творчих завдань (В.Барко,
А.Тютюнникова);
технологія
узагальненого заняття пошукового типу (В.Шубинський);
технологія
розвитку продуктивної пізнавальної діяльності. Учитель вибирає та впроваджує ту
технологію, яка сприятиме най продуктивнішому вирішенню окреслених мети і
завдань.
Технологія
використання на уроці
навчальних
і навчально-творчих завдань
(за
В.Барко)
аналіз
запитання задачі та з'ясування,
що дано та що потрібно знайти;
визначення,
які дані необхідні для відповіді на запитання задачі;
з'ясування,
чи всі необхідні дані наведено в умові задачі (якщо ні, визначте засіб знаходження
відповідних величин);
планування
послідовності операцій, спрямованих на знаходження відповіді (алгоритм
розв'язання);
реалізація
запланованого шляху розв'язку;
перевірка
розв'язку задачі.
Прогнозовані результати: розвиток творчого мислення школярів, формування технологізованих
знань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий