Календарне планування з російської мови. 9 кл.-2017(за О.Самоновою)

№п/п
Дата
прове
дення
Зміст навчального матеріалу
Кіль
кість
годин
1.

Монолог. Повторення вивченого про стилі мовлення. Особливості офіційно-ділового стилю. Тема мовного спілкування (ТМС). «Учитель».
1
2.

Лексикологія. Лексичні засоби офіційно-ділового стилю мовлення. ТМС. «Роль мовних засобів спілкування».
1
3.

Письмо. Складання заяви. ТМС. «Людина в різних життєвих ситуаціях».
1
4.

Аудіювання. Сприйняття на слух текстів офіційно-ділового стилю мовлення. Читання. Читання текстів офіційно-ділового стилю мовлення. ТМС. «Офіційно-ділові відносини в життєдіяльності людини».
1
5.

Діалог. Складання діалогів в офіційно-діловому стилі мовлення. ТМС. «Ділові взаємовідносини».
1
6.

Лексикологія. Омоніми. Міжмовні омоніми. ТМС. «У світі слів».
1
7.

Лексикологія. Пароніми. ТМС. «Домашні тварини. Коти».
1
8.

Фразеологія. Найбільш вживані фразеологічні одиниці. ТМС. «Багатство мови».
1
9.

Аудіювання. Сприйняття на слух слів із різних груп за значенням і фразеологічних одиниць. ТМС. «Багатство мови».
1
10.

Морфологія. Повторення вивченого про числівник. ТМС. «Наш світ у числах».
1
11.

Морфологія. Відмінювання і вживання складених числівників. ТМС. «Таємниці чисел».
1
12.

Морфологія. Відмінювання і вживання порядкових числівників. ТМС. «Числівники на службі у пір року».
1
13.

Морфологія. Повторення вивченого про дієприкметник. ТМС. «Людські почуття: образа».
1
14.

Морфологія. Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників. ТМС. «Наука».
1
15.

Морфологія. Повна і коротка форма дієприкметника ТМС. «Щастя».
1
16.

Морфологія. Правопис НН і Н в  дієприкметниках. ТМС. «Вихованість».
1
17.

Морфологія. Правопис Е, Ё після Ж, Ч, Ш, Щ у суфіксах дієприкметників. ТМС. «Вихованість».
1
18.

Систематизація і узагальнення знань з тем: «Лексикологія», «Морфологія: дієприкметник, числівник». Контрольне тестування №1. ТМС. «Роль знань у житті людини».
1
19.

Діалог. Складання діалогів з різними типами початкових реплік. ТМС. «Безконфліктне спілкування».
1
20.

Морфологія. Повторення вивченого про прислівник. ТМС. «Лісові зустрічі».
1
21.

Морфологія. Різні ступені ознаки, що позначаються прислівником. ТМС. «Сприйняття людьми навколишнього світу».
1
22.

Морфологія. Правопис прислівників. Дефіс у прислівниках. ТМС. «Дерева – легені планети».
1
23.

Морфологія. Правопис прислівників. Дефіс у прислівниках (продовження). ТМС. «Любов до батьківщини».
1
24.

Монолог. Усний переказ тексту. ТМС. «Людська пам’ять».
1
25.

Морфологія. Повторення вивченого про прийменник. Значення, вживання і правопис прийменників. ТМС. «Книги».
1
26.

Морфологія. Повторення вивченого про сполучник. Значення, вживання і правопис сполучників. ТМС. «Роль слова у мовленні».
1
27.

Морфологія. Значення, вживання деяких часток. ТМС. «Твій друг – час».
1
28.

Морфологія. Значення, вживання деяких вигуків і звуконаслідувальних слів. ТМС. «Рідна природа»
1
29

Систематизація і узагальнення знань з тем: «Прислівник», «Службові частини мови», «Вигук». Контрольне тестування №2. ТМС. «Правда і брехня»

30.

Контрольний зорово-слуховий диктант.
1
31.

Читання. Робота з книгою: примітки. ТМС. «Таємниці оформлення книги»
1
32.

Читання. Робота з книгою: коментарі. ТМС. «Сприйняття природи».
1
33.

Діалог. Використання діалогу для сумісного вирішення навчальних задач. ТМС. «Соціальні мережі: користь і шкода».
1
34.

Монолог. Усний відгук про книгу. ТМС. «У світі книг»
1
35

Текст. Повторення вивченого про текст. ТМС. «Відомі українці».

36.

Текст. Спонукально-вольова інформація, прямо не виражена в тексті. ТМС. «Взаємовідносини між людьми»
1
37.

Аудіювання. Сприйняття на слух текстів, в яких представлена прямо не виражена  спонукально-вольова інформація. ТМС. «Взаємовідносини між людьми»
1
38.

Читання. Сприйняття при читанні текстів з прямо не вираженою спонукально-вольовою інформацією. ТМС. «Взаємозв’язок читання і говоріння»

39.

Письмо. Письмовий відгук про книгу. ТМС. «Читання – ось краще навчання! (О.Пушкін)».
1
40.

Текст. Засоби зв’язку тексту. ТМС. «Роль мови у житті людини».
1
41.

Аудіювання. Сприйняття на слух текстів, у яких використані різні засоби зв’язку тексту. ТМС. «Біля витоків понять «космос», «мала батьківщина».
1
42.

Текст. Видо-часове співвідношення дієслів у тексті. ТМС. «Зимова природа»
1
43.

Читання. Читання-переглядання. ТМС. «Вдосконалення читацьких навичок»
1
44.

Речення. Повторення вивченого про складносурядне і складнопідрядне речення. ТМС. «Вивчення іноземних мов»
1
45.

Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей інтонації, розуміння змісту прослуханих складносурядних і складнопідрядних речень. ТМС. «Культура. Відома українка»
1
46.

Речення. Значення, побудова складносурядних речень з однаковими (різними) сполучниками. Кома в реченнях даного типу. ТМС. «Сприйняття природи»
1
47.

Речення. Вживання складносурядних речень з однаковими (різними) сполучниками. ТМС. «Доля людини»
1
48.

Діалог. Різноманіття змісту діалогів. ТМС. «Спілкування в житті людини»
1
49.

Монолог. Усний відгук на твір мистецтва. ТМС. «У світі мистецтва»
1
50.

Речення. Складнопідрядні речення з кількома підрядними.  ТМС. «Людина серед людей»
1
51.

Речення. Основні способи підпорядкування складнопідрядних речень з кількома підрядними. ТМС. «Патріотизм – важлива якість людини»
1
52.

Речення. Основні способи підпорядкування складнопідрядних речень з кількома підрядними (продовження). ТМС. «Історичні особистості. Мазепа»
1
53.

Письмо. Письмовий відгук на твір мистецтва. ТМС. «Ярмарок»
1
54.

Узагальнення і систематизація знань з тем: «Текст», «Сполучникове складне речення з кількома частинами». Контрольне тестування №3.
1
55.

Речення. Безсполучникові складні речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.  ТМС. «Спорт у житті людини»
1
56.

Речення. Кома і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні. ТМС. «Спортсмени»
1
57.

Речення. Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. ТМС. «Роль просвітників у розвитку вітчизняної науки»
1
58.

Речення. Тире в безсполучниковому складному реченні. ТМС. «Роль просвітників у розвитку вітчизняної науки»
1
59.

Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей інтонації, розуміння змісту прослуханих безсполучникових складних речень. ТМС. «Друзі, дружба»
1
60.

Речення. Синонімія безсполучникових і сполучникових складних речень. ТМС. «Роль жінок-учених у розвитку світової науки»
1
61.

Читання. Правильне розуміння при читанні вголос і мовчки змісту складних речень. ТМС. «Культура. Українські музичні діячі»
1
62.

Письмо. Твір-роздум дискусійного характеру на актуальну тему. ТМС. «Комп’ютер: друг чи ворог»
1
63.

Речення. Складні речення з різними видами зв’язку. ТМС. «Людина. Наполегливість у досягненні мети»
1
64.

Речення. Складні речення з сурядним і підрядним зв’язком. ТМС. «Спорт»
1
65.

Читання. Правильне розуміння при читанні вголос і мовчки змісту складних речень з різними видами зв’язку між їхніми частинами. ТМС. «Культура. Народна пісня»
1
66.

Контрольний письмовий переказ.
1
67.

Систематизація і узагальнення знань з тем: «Безсполучникове складне речення», «Складне речення з різними видами зв’язку». ТМС. «Культура. Популярна музика»
1
68.

Контрольна перевірка читання мовчки. Контрольне тестування №4 з тем: «Безсполучникове складне речення», «Складне речення з різними видами зв’язку»
1
69.

Контрольний слуховий диктант. Контрольне аудіювання.
1
70.

Повторення вивченого за рік (на розгляд учителя).

1

Комментариев нет:

Отправить комментарий