№п/п
|
Дата
прове
дення
|
Зміст навчального матеріалу
|
Кіль
кість
годин
|
1.
|
|
Монолог. Повторення
вивченого про стилі мовлення. Особливості офіційно-ділового стилю. Тема мовного спілкування (ТМС).
«Учитель».
|
1
|
2.
|
|
Лексикологія. Лексичні засоби
офіційно-ділового стилю мовлення. ТМС.
«Роль мовних засобів спілкування».
|
1
|
3.
|
|
Письмо. Складання заяви.
ТМС. «Людина в різних життєвих
ситуаціях».
|
1
|
4.
|
|
Аудіювання. Сприйняття
на слух текстів офіційно-ділового стилю мовлення. Читання. Читання текстів офіційно-ділового стилю мовлення. ТМС. «Офіційно-ділові відносини в
життєдіяльності людини».
|
1
|
5.
|
|
Діалог. Складання діалогів
в офіційно-діловому стилі мовлення. ТМС.
«Ділові взаємовідносини».
|
1
|
6.
|
|
Лексикологія. Омоніми.
Міжмовні омоніми. ТМС. «У світі
слів».
|
1
|
7.
|
|
Лексикологія. Пароніми.
ТМС. «Домашні тварини. Коти».
|
1
|
8.
|
|
Фразеологія. Найбільш
вживані фразеологічні одиниці. ТМС.
«Багатство мови».
|
1
|
9.
|
|
Аудіювання. Сприйняття
на слух слів із різних груп за значенням і фразеологічних одиниць. ТМС. «Багатство мови».
|
1
|
10.
|
|
Морфологія. Повторення
вивченого про числівник. ТМС. «Наш
світ у числах».
|
1
|
11.
|
|
Морфологія. Відмінювання і вживання складених числівників. ТМС. «Таємниці чисел».
|
1
|
12.
|
|
Морфологія. Відмінювання
і вживання порядкових числівників. ТМС.
«Числівники на службі у пір року».
|
1
|
13.
|
|
Морфологія. Повторення вивченого про дієприкметник. ТМС. «Людські почуття: образа».
|
1
|
14.
|
|
Морфологія.
Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях
дієприкметників. ТМС. «Наука».
|
1
|
15.
|
|
Морфологія. Повна і
коротка форма дієприкметника ТМС.
«Щастя».
|
1
|
16.
|
|
Морфологія. Правопис
НН і Н в дієприкметниках. ТМС. «Вихованість».
|
1
|
17.
|
|
Морфологія. Правопис
Е, Ё після Ж, Ч, Ш, Щ у суфіксах дієприкметників. ТМС. «Вихованість».
|
1
|
18.
|
|
Систематизація і узагальнення
знань з тем: «Лексикологія», «Морфологія: дієприкметник, числівник». Контрольне тестування №1. ТМС. «Роль знань у житті людини».
|
1
|
19.
|
|
Діалог. Складання діалогів
з різними типами початкових реплік. ТМС.
«Безконфліктне спілкування».
|
1
|
20.
|
|
Морфологія. Повторення
вивченого про прислівник. ТМС. «Лісові
зустрічі».
|
1
|
21.
|
|
Морфологія. Різні ступені
ознаки, що позначаються прислівником. ТМС.
«Сприйняття людьми навколишнього світу».
|
1
|
22.
|
|
Морфологія. Правопис
прислівників. Дефіс у прислівниках. ТМС.
«Дерева – легені планети».
|
1
|
23.
|
|
Морфологія. Правопис
прислівників. Дефіс у прислівниках (продовження). ТМС. «Любов до батьківщини».
|
1
|
24.
|
|
Монолог. Усний переказ
тексту. ТМС. «Людська пам’ять».
|
1
|
25.
|
|
Морфологія. Повторення
вивченого про прийменник. Значення, вживання і правопис прийменників. ТМС. «Книги».
|
1
|
26.
|
|
Морфологія. Повторення
вивченого про сполучник. Значення, вживання і правопис сполучників. ТМС. «Роль слова у мовленні».
|
1
|
27.
|
|
Морфологія. Значення,
вживання деяких часток. ТМС. «Твій
друг – час».
|
1
|
28.
|
|
Морфологія. Значення,
вживання деяких вигуків і звуконаслідувальних слів. ТМС. «Рідна природа»
|
1
|
29
|
|
Систематизація і узагальнення
знань з тем: «Прислівник», «Службові частини мови», «Вигук». Контрольне тестування №2. ТМС. «Правда і брехня»
|
|
30.
|
|
Контрольний зорово-слуховий диктант.
|
1
|
31.
|
|
Читання. Робота з книгою:
примітки. ТМС. «Таємниці оформлення
книги»
|
1
|
32.
|
|
Читання. Робота з
книгою: коментарі. ТМС. «Сприйняття
природи».
|
1
|
33.
|
|
Діалог. Використання діалогу
для сумісного вирішення навчальних задач. ТМС.
«Соціальні мережі: користь і шкода».
|
1
|
34.
|
|
Монолог. Усний відгук
про книгу. ТМС. «У світі книг»
|
1
|
35
|
|
Текст. Повторення
вивченого про текст. ТМС. «Відомі
українці».
|
|
36.
|
|
Текст. Спонукально-вольова
інформація, прямо не виражена в тексті.
ТМС. «Взаємовідносини між людьми»
|
1
|
37.
|
|
Аудіювання. Сприйняття
на слух текстів, в яких представлена прямо не виражена спонукально-вольова інформація. ТМС. «Взаємовідносини між людьми»
|
1
|
38.
|
|
Читання. Сприйняття при
читанні текстів з прямо не вираженою спонукально-вольовою інформацією. ТМС. «Взаємозв’язок читання і
говоріння»
|
|
39.
|
|
Письмо. Письмовий відгук
про книгу. ТМС. «Читання – ось краще
навчання! (О.Пушкін)».
|
1
|
40.
|
|
Текст. Засоби зв’язку тексту.
ТМС. «Роль мови у житті людини».
|
1
|
41.
|
|
Аудіювання. Сприйняття
на слух текстів, у яких використані різні засоби зв’язку тексту. ТМС. «Біля витоків понять «космос», «мала
батьківщина».
|
1
|
42.
|
|
Текст. Видо-часове
співвідношення дієслів у тексті. ТМС.
«Зимова природа»
|
1
|
43.
|
|
Читання. Читання-переглядання. ТМС. «Вдосконалення читацьких навичок»
|
1
|
44.
|
|
Речення. Повторення вивченого
про складносурядне і складнопідрядне речення. ТМС. «Вивчення іноземних мов»
|
1
|
45.
|
|
Аудіювання. Сприйняття
на слух особливостей інтонації, розуміння змісту прослуханих складносурядних
і складнопідрядних речень. ТМС. «Культура.
Відома українка»
|
1
|
46.
|
|
Речення. Значення,
побудова складносурядних речень з однаковими (різними) сполучниками. Кома в
реченнях даного типу. ТМС. «Сприйняття
природи»
|
1
|
47.
|
|
Речення. Вживання складносурядних
речень з однаковими (різними) сполучниками. ТМС. «Доля людини»
|
1
|
48.
|
|
Діалог. Різноманіття змісту
діалогів. ТМС. «Спілкування в житті
людини»
|
1
|
49.
|
|
Монолог. Усний відгук на
твір мистецтва. ТМС. «У світі
мистецтва»
|
1
|
50.
|
|
Речення. Складнопідрядні
речення з кількома підрядними. ТМС. «Людина серед людей»
|
1
|
51.
|
|
Речення. Основні способи
підпорядкування складнопідрядних речень з кількома підрядними. ТМС. «Патріотизм – важлива якість
людини»
|
1
|
52.
|
|
Речення. Основні способи
підпорядкування складнопідрядних речень з кількома підрядними (продовження). ТМС. «Історичні особистості. Мазепа»
|
1
|
53.
|
|
Письмо. Письмовий відгук
на твір мистецтва. ТМС. «Ярмарок»
|
1
|
54.
|
|
Узагальнення і систематизація
знань з тем: «Текст», «Сполучникове складне речення з кількома частинами». Контрольне тестування №3.
|
1
|
55.
|
|
Речення. Безсполучникові
складні речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового
складного речення. ТМС. «Спорт у житті людини»
|
1
|
56.
|
|
Речення. Кома і крапка з
комою в безсполучниковому складному реченні. ТМС. «Спортсмени»
|
1
|
57.
|
|
Речення. Двокрапка у безсполучниковому
складному реченні. ТМС. «Роль
просвітників у розвитку вітчизняної науки»
|
1
|
58.
|
|
Речення. Тире в
безсполучниковому складному реченні. ТМС.
«Роль просвітників у розвитку вітчизняної науки»
|
1
|
59.
|
|
Аудіювання. Сприйняття
на слух особливостей інтонації, розуміння змісту прослуханих безсполучникових
складних речень. ТМС. «Друзі,
дружба»
|
1
|
60.
|
|
Речення. Синонімія безсполучникових
і сполучникових складних речень. ТМС.
«Роль жінок-учених у розвитку світової науки»
|
1
|
61.
|
|
Читання. Правильне розуміння
при читанні вголос і мовчки змісту складних речень. ТМС. «Культура. Українські музичні діячі»
|
1
|
62.
|
|
Письмо. Твір-роздум
дискусійного характеру на актуальну тему. ТМС.
«Комп’ютер: друг чи ворог»
|
1
|
63.
|
|
Речення. Складні речення
з різними видами зв’язку. ТМС. «Людина.
Наполегливість у досягненні мети»
|
1
|
64.
|
|
Речення. Складні речення
з сурядним і підрядним зв’язком. ТМС.
«Спорт»
|
1
|
65.
|
|
Читання. Правильне розуміння
при читанні вголос і мовчки змісту складних речень з різними видами зв’язку між
їхніми частинами. ТМС. «Культура. Народна
пісня»
|
1
|
66.
|
|
Контрольний письмовий переказ.
|
1
|
67.
|
|
Систематизація і узагальнення
знань з тем: «Безсполучникове складне речення», «Складне речення з різними
видами зв’язку». ТМС. «Культура. Популярна
музика»
|
1
|
68.
|
|
Контрольна перевірка читання мовчки. Контрольне тестування
№4 з тем: «Безсполучникове складне речення», «Складне речення з різними
видами зв’язку»
|
1
|
69.
|
|
Контрольний слуховий диктант. Контрольне аудіювання.
|
1
|
70.
|
|
Повторення вивченого за рік
(на розгляд учителя).
|
1
|
- Головна
- Візитка
- З досвіду роботи
- Біоадекватна технологія навчання
- Компаративістика
- Сучасна література
- Презентації
- Позакласне читання
- Дидактичні матеріали
- Позакласна робота
- Російська мова
- Переклади
- Сценарії
- Струни душі
- Мої інтерактивні вправи
- Контроль знань
- Скрайбінг
- Нормативні документи
- Портретна галерея. Зарубіжні письменники
- Мої відео
- Портретна галерея. Сучасні письменники
- Учителю на щодень
- Плейкасти
Календарне планування з російської мови. 9 кл.-2017(за О.Самоновою)
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий