понедельник, 8 февраля 2016 г.

Урок 1. А.Ліндгрен. Повість «Міо, мій Міо».

Два уроки за повістю Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо» 



     У р о к 1. А.Ліндгрен. Повість «Міо, мій Міо».
     М е т а: прослідкувати основні події сюжету повісті А.Ліндгрен «Міо, мій Міо», визначити актуальні
проблеми у творі, пов’язані із зростанням дитини, її взаєминами із колективом, світом дорослих; розвивати уміння висловлювати і пояснювати свою точку зору щодо вчинків персонажів, їхніх стосунків; виховувати бережливе ставлення до сімейних та загальнолюдських цінностей.

     О б л а д н а н н я: виставка книг і портрет письменниці, відео фрагменти кінофільму «Міо, мій Міо»(1987) та ролик «Астрід Ліндгрен».

     Т и п   у р о к у: урок засвоєння нових знань та формування на їх основі вмінь і навичок.


3 комментария:

  1. Уважаемая Евдокия Ивановна! Спасибо Вам за материалы. которые Вы размещаете на страницах сайта. желаю Вам творческих успехов!

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за роботу. У Ваших матеріалах завжди багато цікавого.

    ОтветитьУдалить