среда, 3 февраля 2016 г.

Урок 3. Протистояння митця і філістера – основний конфлікт повісті-казки «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Специфіка романтизму Гофмана.

 Основний конфлікт повісті-казки «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». 
Мета: донести до учнів основний конфлікт твору як втілення неприйняття
романтиками буденності реального життя і звеличення «життя духу»,
простежити за специфікою романтизму Гофмана; розвивати вміння знаходити у творі характерні риси романтизму, вміння співставляти героїв, аналізувати прочитане; розвивати творчі здібності та природовідповідне мислення школярів; виховувати вміння протистояти несправедливості, сприяти розкриттю таланту у кожній дитині.
Тип уроку: урок аналізу художнього твору.
Образон: гантель.
Епіграф. Перемога безсумнівна лише там, де є мужність.
Гофман


              Завантажити

Комментариев нет:

Отправить комментарий