Основний конфлікт повісті-казки «Крихітка Цахес на
прізвисько Цинобер».
Мета: донести до
учнів основний конфлікт твору як втілення неприйняття
романтиками буденності реального життя і звеличення «життя духу»,
простежити за специфікою романтизму Гофмана; розвивати вміння знаходити у творі характерні риси романтизму, вміння співставляти героїв, аналізувати прочитане; розвивати творчі здібності та природовідповідне мислення школярів; виховувати вміння протистояти несправедливості, сприяти розкриттю таланту у кожній дитині.
романтиками буденності реального життя і звеличення «життя духу»,
простежити за специфікою романтизму Гофмана; розвивати вміння знаходити у творі характерні риси романтизму, вміння співставляти героїв, аналізувати прочитане; розвивати творчі здібності та природовідповідне мислення школярів; виховувати вміння протистояти несправедливості, сприяти розкриттю таланту у кожній дитині.
Тип уроку: урок
аналізу художнього твору.
Образон: гантель.
Епіграф. Перемога
безсумнівна лише там, де є мужність.
Гофман
Комментариев нет:
Отправить комментарий