Т е м а. Причини і наслідки еволюції образу Сехизмундо
М е т а: А) навчальна: простежити причини і наслідки еволюції образу Сехизмундо; формувати
літературну компетентність школярів; створити установку на цілісне сприйняття філософії самовдосконалення в творчості іспанського драматурга Кальдерона шляхом гармонізації право- і лівопівкульного типів мислення учнів;
літературну компетентність школярів; створити установку на цілісне сприйняття філософії самовдосконалення в творчості іспанського драматурга Кальдерона шляхом гармонізації право- і лівопівкульного типів мислення учнів;
Б) розвиваюча: розвивати вміння розмірковувати над проблемними питаннями та аналізувати драматичний твір;розвивати асоціативне мислення, створити за допомогою особистих асоціацій концепцію людини у свідомості учнів;
В) виховна: за допомогою основних ідей творчості Кальдерона надати учням необхідне підґрунтя до самовдосконалення, віри в себе, прагнення шукати власний шлях у житті.
М і ж п р е д м е т н і з в ’ я з к и: музика, образотворче мистецтво, історія, філософія, психологія.
О б л а д н а н н я: мультимедійна презентація та відповідне обладнання для її показу, аудіозапис музики для релаксації, кольорові олівці, смайлики, навчальний образон.
М е т о д и к а: REAL-метод.
Т и п у р о к у: урок засвоєння нових знань.
Ф о р м а у р о к у: урок-пошук.
Комментариев нет:
Отправить комментарий