среда, 3 февраля 2016 г.

Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст. Урок за БАТ

Т е м а. Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст.
М е т а: А) навчальна: з’ясувати поняття класицизм та чинники формування класицизму як
літературного напряму (історичні, філософські, естетичні); формувати цілісне мислення учнів;
Б) розвиваюча: розвивати творчі здібності учнів, естетичні смаки, вміння характеризувати твори мистецтва та архітектури;
В) виховна: природовідповідне сприйняття навчальної інформації та виховання цінителів культурних надбань народів світу.
М і ж п р е д м е т н і   з в ’ я з к и: образотворче мистецтво, музика,філософія, психологія.
О б л а д н а н н я: релаксаційна музика та музика Й.Гайдна, образон «квітка знань», кольорові олівці, мультимедійна презентація та відповідне обладнання для її показу.
М е т о д и к а: REAL-метод.
Т и п   у р о к у: урок засвоєння нових знань та формування на їх основі нових умінь та навичок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий