Прийоми:
первинне виразне
читання вчителем, майстрами слова;
повторне читання
вчителем, учнем;
коментоване
читання;
вибіркове читання;
читання в ролях;
самостійне мовчки;
бесіда;
слово вчителя;
узагальнююча
бесіда;
усне словесне
малювання.
Види діяльності:
вивчення напам’ять;
складання партитур;
поділ тексту на
частини;
переказ тексту;
усний і письмовий
відгук;
роботи з
ілюстраціями;
словесне малювання;
підбір цитат для
доказу думки.
Кудряшов розробляє
свою систему класифікації методів, яка мала багатьох прихильників (враховує
особливості вивчення літератури як предмета):
- метод творчого читання
- репродуктивний
- евристичний
- дослідницький
Для першого методу
характерні такі види навчальної
діяльності: читання учнями художнього твору вдома і в класі, виразне читання,
прослуховування твору, художня розповідь, переказування, ілюстрування
прочитаного малюнками, складання
відгуків.
У системі методів Н.І.Кудряшева
названий метод творчого читання. Метою його є активізація художнього сприйняття
і на початку вивчення твори, і після аналізу.
Методичні прийоми, що забезпечують реалізацію методу творчого читання:
виразне читання,
коментоване читання,
бесіда,
творчі завдання з особистим
враженням,
постановка на уроці навчальної
проблеми.
Види навчальної діяльності школярів:
читання,
заучування,
слухання,
складання планів,
розповідання,
створення відгуків,
розгляд ілюстрацій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий