пятница, 30 июня 2017 г.

Методи і прийоми роботи на уроках творчого читання

Прийоми:
первинне виразне читання вчителем, майстрами слова;

повторне читання вчителем, учнем;
коментоване читання;
вибіркове читання;
читання в ролях;
самостійне мовчки;
бесіда;
слово вчителя;
узагальнююча бесіда;
усне словесне малювання.
Види діяльності:
вивчення напам’ять;
складання партитур;
поділ тексту на частини;
переказ тексту;
усний і письмовий відгук;
роботи з ілюстраціями;
словесне малювання;
підбір цитат для доказу думки.
Кудряшов розробляє свою систему класифікації методів, яка мала багатьох прихильників (враховує особливості вивчення літератури як предмета):
-         метод творчого читання
-         репродуктивний
-         евристичний
-         дослідницький
Для першого методу характерні такі види  навчальної діяльності: читання учнями художнього твору вдома і в класі, виразне читання, прослуховування твору, художня розповідь, переказування, ілюстрування прочитаного  малюнками, складання відгуків.
У системі методів Н.І.Кудряшева названий метод творчого читання. Метою його є активізація художнього сприйняття і на початку вивчення твори, і після аналізу.
Методичні прийоми, що забезпечують реалізацію методу творчого читання:
виразне читання,
коментоване читання,
бесіда,
творчі завдання з особистим враженням,
постановка на уроці навчальної проблеми.
Види навчальної діяльності школярів:
читання,
заучування,
слухання,
складання планів,
розповідання,
створення відгуків,

розгляд ілюстрацій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий