суббота, 31 августа 2019 г.

11 клас. І семестр. Планування уроків зар.л-ри на 2019 – 2020 н.р.


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ на 2019 – 2020 н.р.
11 КЛАС
І семестр
Усього – 17 годин;
текстуальне вивчення творів – 15 годин;
розвиток мовлення – 2 години (у межах годин на текстуальне вивчення);
позакласне читання – 1 година;
резервний час – 1 (2) години

№п/п
Дата
Зміст навчального матеріалу
ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ (1 год.) 
1

Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.
 (ТЛ) Діалог культур. Поглиблення поняття про художній переклад. 
2

Німеччина
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика.
3

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. (ТЛ) Поглиблення поняття про художній образ.  
4

Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору. Читання напам’ять. Й. В. Ґете «Фауст» (один із монологів Фауста за вибором учителя) (ТЛ) Трагедія.
5

Контрольна робота №1 з теми «Золоті сторінки далеких епох» (тести, відповіді на запитання).


МОДЕРНІЗМ (6 год.)
6

Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика).
Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі.
7

Німецькомовна проза
Франц Кафка (1883 1924). «Перевтілення». Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення».
8

Розвиток мовлення №1 (пис.). Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність.    
9

Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі.
10

Росія
   Михайло Опанасович Булгаков (1891 – 1940). «Майстер і Маргарита».
Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи.  Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. (ТЛ) Модернізм, «роман у романі»
11

Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури. Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору.
12

Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.). (ТЛ) Гротеск, сатира.
13

Розвиток мовлення №2 (усно). Представлення власного продукту  за романом М.Булгакова «Майстер і Маргарита».
14

Контрольна робота №2 з теми «Модернізм» (твір).
(твори 3-4 авторів за вибором учителя)
15


Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. (ТЛ) Вірш, поема, авангардизм, символізм, футуризм, акмеїзм
Франція
Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький, 1880 – 1918). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо». Ґійом Аполлінер – поет-авангардист. Зв’язок поезії митця з естетикою кубізму, своєрідність «сюрреалізму» письменника, його художні новації в царині лірики. Збірки «Алкоголі. Вірші 1898 – 1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни». Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка й водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Ґійома Аполлінера.
16

Австрія
Райнер Марія Рільке (1875 1926). «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» (огляд). 
Своєрідність поглядів і поетики Р. М. Рільке. Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея»). Філософський характер і художня довершеність лірики поета. (ТЛ)Ліричний герой
17

Позакласне читання №1. Мандельштам Й. Е. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя). Читання напам’ять. Ґійом Аполлінер (1 вірш за вибором учня), Р. М. Рільке (1 вірш за вибором учня).


Комментариев нет:

Отправить комментарий