Тестова контрольна робота №1. «ВСТУП», «ПРОСВІТНИЦТВО» (Зарубіжна література,9 клас )

Тестова контрольна робота №1. 9 клас (До підручника О.М.Ніколенко)
«ВСТУП», «ПРОСВІТНИЦТВО»

 І варіант

     Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.

1.Один із головних елементів систематизації літературного матеріалу – це…
А) стиль; б) жанр; в) рід; г) вид.
2. Добою Просвітництва називають…
А)  XVII ст., б) XVIII ст.,  в) XVI ст.,   г)XV ст.
3. Представниками Просвітництва є…
А) Дж.Локк, В.Шекспір, Ж.Ж.Руссо;               Б) Дж.Свіфт, Д.Дефо, М.Лермонтов;
В) Ф.Шиллер, Ж.Б.Мольєр, Г.Е.Лессінг;          Г) Й.Гайдн, Й.Г.Гердер, Д.Дідро.
4. Хто з просвітників став автором сатиричного, соціально-фантастичного роману, створеного у формі подорожі?
А) Дж.Свіфт; б) Й.В.Гете; в) Ф.Шиллер; г) Вольтер.
5. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?
А) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».
6.  Який твір сповнений оптимізму, віри в перемогу добра?
А) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».

   Завдання 7- 9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ, і запишіть відповідь у зошит.

7. Встановіть відповідність між напрямом і прізвищами.
А просвітницький класицизм   1 Л.Стерн, С.Річардсон, М.Карамзін
Б просвітницький реалізм          2 Ф.Шеллінг, О.Пушкін, Г.Гейне
В сентименталізм                        3 Вольтер, Й.В.Гете, Ф.Шиллер
Г рококо                                       4 П.О.Бомарше, М.Ломоносов, Ф.Буше
                                                       5 Д.Дідро, Дж.Свіфт, Г.Філдінг.
8. Встановіть відповідність між твором і цитатою.
А «Мандри Гуллівера»   1 «Тебе шанувати? Чому?»
Б «Травнева пісня»          2 «Будь твердим в лиху годину, Поміч скривдженим давай…»
В «Вільшаний король»    3 «І в кожнім серці радість, весна: О земле, сонце, любов ясна!»
Г «До радості»                  4 «Спочатку я брів, а посередині проплив ярдів з тридцять…»
                                            5 «…Квіти прекрасні знайду тобі я, У злото матуся одягне моя».
9. Встановіть відповідність між твором і перекладачем.
А «Мандри Лемюеля Гуллівера»    1 Микола Зеров
Б «Травнева пісня»                           2 Микола Лукаш
В «Прометей»                                   3 Юрій Лісняк
Г «До радості»                                  4 Масим Рильський
                                                            5 Микола Бажан
    Завдання 10 – 12 відкритої форми.
10. Які просвітницькі ідеї втілено в оді Ф.Шиллера «До радості»?
11. Доведіть, що образ Гуллівера є втіленням концепції нової людини.
12. Есе за цитатою.
ü  «Людину створено для дії. Не діяти і не існувати для людини – одне й те саме» (Вольтер).
ü  «Краса мусить спрямувати людей на шлях істини» (Ф.Шиллер).
ü  «Щасливий не той, кого інші вважать щасливим, а той, хто сам себе таким вважає» (Сенека)

ІІ варіант

     Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.Сукупність ознак, які характеризують твори певного часу, напряму – це…
А) стиль; б) жанр; в) рід; г) вид.
2. Головною ознакою доби Просвітництва стала…
А) повчальність; б) віра в силу ідей; в) криза феодальної системи; г) нова література.
3. Представниками Просвітництва є…
А) Вольтер, Софокл, Ш.Л.Монтеск’є; б) Г.Філдінг, М.Сервантс, Й.В.Гете;
В) Й.Г.Гердер, Й.С.Бах, Вольтер;       г) Ж.А.Гудон, В.Шекспір, Е.М.Фальконе.
4. Які засоби комічного використав Дж.Свіфт у романі «Мандри Лемюеля Гуллівера»?
А) гумор, оксюморон, іронія;  б) сарказм, сатира, гумор;
В) пародія, іронія, парадокс;   г) сатира, епіграма, гумор.
5. Герой якого твору є втіленням звичайної людини, жаги пізнання?
А) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».
6. У якому творі світ, Природа зображені митцем як зразок гармонії і краси?
А) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».

   Завдання 7- 9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ, і запишіть відповідь у зошит.

7. Встановіть відповідність між напрямом і твором.
А просвітницький класицизм   1 «Бідна Ліза» М.Карамзіна
Б просвітницький реалізм          2 «Пісня про віщого Олега» О.Пушкіна
В сентименталізм                        3 «До радості» Ф.Шиллера
Г рококо                                       4 «Севільський цирульник» О.Бомарше
                                                       5 «Мандри Лемюеля Гуллівера» Дж.Свіфта
8. Встановіть відповідність між твором і цитатою.
А «Мандри Гуллівера»   1 «Хлопчику любий, іди ж до нас!»
Б «Прометей»                   2 «Сміється радо природа мені, Як сяє сонце по зимнім сні!»
В «Травнева пісня»          3 «Шана й слава чесним, мужнім, Згуба підлим брехунам!»
Г «До радості»                  4 «Так само віддав я і годинник»
                                            5 «Ну, тут я сиджу і формую Людей на свій образ…»
9. Встановіть відповідність між твором і перекладачем.
А «Мандри Лемюеля Гуллівера»    1 Микола Зеров
Б «Травнева пісня»                         2 Микола Лукаш
В «Прометей»                                  3 Юрій Лісняк
Г «До радості»                                 4 Масим Рильський
                                                           5 Микола Бажан


   Завдання 10 – 12 відкритої форми.
10. Розгорнута відповідь на проблемне запитання: «Як досягти миру та духовної єдності в Європі?»
11. Доведіть, що образ Гуллівера є втіленням концепції нової людини.
12. . Есе за цитатою.
ü  «Слово завжди сміливіше, ніж вчинки» (Ф.Шиллер).
ü  «Найсильніший той, хто бореться поодинці» (Г.Ібсен).
ü  «Радість починається тієї миті, коли ти перестаєш шукати свого власного щастя, для того щоб давати його іншим» (М.Куаст).

Відповідь.
І варіант.
1 – б, 2 – б, 3 – г, 4 – а, 5 – б, 6 – г.
7: А – 3, Б – 5, В – 1, Г – 4.
8: А – 4, Б – 3, В – 5, г – 2.
9: А – 3, Б – 1, В – 5, Г – 2.

ІІ варіант
1 – а, 2 – в, 3 – в, 4 – б, 5 – а, 6 – а.
7: А – 3, Б – 5, В – 5, Г – 2.
8: А – 4, Б – 5, В – 2, Г – 3.
9: А – 3, Б – 1, В – 5, Г – 2.

Оцінювання.
1 – 6 завдання – 0.5*6=3 бали
7 – 9 завдання – 3*1=3 бали
10 – 11 – 2 *1.5=3 бали
12 завдання – 3 бали
Разом – 12 балів.



18 комментариев:

  1. Дякую за титанічний учительський труд!

    ОтветитьУдалить
  2. А Вам дякую за відгук... Хай щастить!

    ОтветитьУдалить
  3. Щиро дякую, колего, за допомогу у підготовці до уроку. Бажаю здоров'я і натхнення!

    ОтветитьУдалить
  4. ЛЯ Спасибо, помогли контрольну написати

    ОтветитьУдалить
  5. Я ще не здав контрольну але якщо я і завас получу оцінку менше 6 то я на вас пожалуюсь а єслі напишу добре то оціню вас на 5 звезда

    ОтветитьУдалить
  6. Дякують можна легко списати)

    ОтветитьУдалить
  7. Обожнюю вас, дякую за списанні кр

    ОтветитьУдалить
  8. Щиро вдячна за допомогу. Здоров'я Вам і наснаги.

    ОтветитьУдалить
  9. Змістовно і методично, зрозуміло й цікаво підготовлена тема. Дякую.

    ОтветитьУдалить