Контрольна
робота №3, 6 клас.
«ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА»
І варіант
Завдання 1 – 3 мають по три відповіді,
серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в
зошит.
1.Яка з перелічених ознак не є ознакою
пригодницького роману?
А) боротьба добра і зла; б) розкриття
внутрішнього світу персонажа; в) мотиви випробування.
2. Хто з письменників через батьків борг
працював на фабриці по 10 годин на добу?
А) Жуль Верн; б) М.Гоголь; в) Ч.Діккенс
3. Герой якого твору мав стати взірцем для наслідування
синові письменника?
А) «Різдвяна пісня у прозі»; б) «П’ятнадцятирічний
капітан»; в) «Ніч перед Різдвом»
Завдання 4 - 6 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
4.Встановіть послідовність подій у «Різдвяній
пісні у прозі».
1 Духовне переродження Скруджа
2
Скрудж побачив своє справжнє обличчя
3 Привид Марлі хоче повернути Скруджа до
людяності
4
Скрудж у помешканні Кретчитів
5. Установіть відповідність між творами і
письменниками.
1 «П’ятнадцятирічний капітан» А М.Гоголь
2 «Різдвяна пісня у прозі» Б Р.Стівенсон
3 «Ніч перед Різдвом» В Ч.Діккенс
Г Жуль Верн
6. Установіть відповідність між описом і
персонажем.
1 «Потайний, замкнутий, самотній, він ховався А Негоро
у свою раковину, як устриця»
2 «…красуня на все село»
Б Солоха
3 «Він був чорнявий, сухорлявий,
моторний, В Скрудж
середній на зріст і, певно,дужий
чоловік»
Г Оксана
Завдання 7 – 9 відкритої форми.
7. Розкрийте причини деградації особистості
Скруджа та його наступного переродження.
8. Які реалії українського життя знайшли
відображення у творі «Ніч перед Різдвом»
9. Творча робота на одну з тем.
Ø Чи вмію я
дарувати людям добро?
Ø Моя фантастична
пригода з героями твору … (за вивченими творами – за власним вибором)
Ø Що значить для
мене Різдво?
Ø Сила Різдва. В чому
вона?
ІІ варіант
Завдання 1 – 3 мають по три відповіді, серед
яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.Яка з перелічених ознак не є ознакою
пригодницького роману?
А) численні пригоди персонажів; б) поєднання
різних типів оповіді; в) перевага фантастичних елементів
2. Хто з письменників був нагороджений
орденом Почесного легіону?
А) Жуль Верн; б) М.Гоголь; в) Ч.Діккенс
3. Який твір був написаний на підставі
спогадів письменника про рідний край?
А) «Різдвяна пісня у прозі»; б) «П’ятнадцятирічний
капітан»; в) «Ніч перед Різдвом»
Завдання 4 - 6 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
4.Встановіть послідовність подій у романі «П’ятнадцятирічний
капітан».
1 Гарріс заводить загін у глиб Африки
2 невільників продають на ярмарку
3 Негоро змінює курс корабля
4 місіс Уелдон сідає на борт корабля «Пілігрим»
5. Установіть відповідність між
письменниками і країнами.
1 Жуль Верн
А Англія
2 Ч.Діккенс
Б Німеччина
3 М.Гоголь
В Україна
Г Франція
6. Установіть відповідність між описом і
персонажем.
1 «Досвідчений мореплавець, один із найвправніших А Оксана
гарпунерів флотилії»
2 «Вона була не такою, щоб гарною, але й
поганою Б Марлі
не була собою»
3 його обличчя «випромінювало примарне
світло, В Солоха
неначе гнилий омар у темному льоху»
Г
капітан Халл
Завдання 7 – 9 відкритої форми.
7. Доведіть, що Вакула й Оксана змінились у
фіналі повісті. Що вплинуло на ці зміни?
8. Які
важливі проблеми порушуються в романі «П’ятнадцятирічний капітан»?
9. Творча робота на одну з тем.
Ø Чи вмію я
дарувати людям добро?
Ø Моя фантастична
пригода з героями твору … (за вивченими творами – за власним вибором)
Ø Що значить для
мене Різдво?
Ø Сила Різдва. В чому
вона?
Оцінювання.
1 – 3 завдання – 3*1=3 бали
4 – 6 завдання – 3*1=3 бали
7 – 8 – 2 *1.5 =3 бали
9 завдання – 3 бали
Разом – 12 балів.
Добрый день, я вчітель зарубіжної літератури, можете відправити відповіді на цей тест, щоб я змогла перевірити роботи своїх ученіков
ОтветитьУдалить