9 клас
Тестова
контрольна робота №3.
«РОМАНТИЗМ»
І варіант
Завдання 1 – 3 мають кілька варіантів відповідей, серед яких лише ОДИН
ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1. Романтизм і реалізм активно взаємодіяли…
А) в
кінці XVIIIст.; б) на початку XIXст.;
в) в першій третині XIX ст..; г) в першій половині XIX ст..; д) наприкінці XVIII – на початку XIXст.
2.Провідна ознака романтизму – це…
А)
правдивість; б) об’єктивність; в) суб’єктивність; г) розум; д) духовність.
3. Хто з письменників подорожував Італією,
Іспанією, Португалією, Туреччиною, а в Швейцарії потоваришував з П.Б.Шеллі?
А)
Г.Гейне; б) О.Пушкін; в) Дж.Байрон; г) М.Лермонтов; д) А.Міцкевич.
Завдання 4 – 6 мають шість варіантів відповідей,
серед яких КІЛЬКА ПРАВИЛЬНИХ. Виберіть правильні відповіді і запишіть їх у зошит.
4.Філософське підґрунтя романтизму
підготували…
А)
І.Кант; б) Дж.Локк; в) Ж.Ж.Руссо; г) брати Шлегель; д) Д.Дефо.
5. Перу М.Лермонтова належать твори…
А) «Руслан
і Людмила»; б) «Маскарад»; в) «Демон»; г) «Цигани; д) «Пророк»; е) «Борис
Годунов»
6. Твори О.Пушкіна українською мовою перекладали…
А)
М.Рильський; б) М.Зеров; в) М.Упеник; г) В.Сосюра; д) І.Муратов.
Завдання 7- 9
передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка,
позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть
відповідь у зошит.
7. Розмістіть твори відповідно до послідовності їх появи в літературі.
А М.Лермонтов.
«Герой нашого часу»
Б Г.Гейне «Книга пісень»
В Дж.Байрон. «Паломництво Чайльд
Гарольда»
Г О.Пушкін. «Євгеній Онєгін»
8. Установіть відповідність між твором і автором.
1 «Коли розлучаються двоє…» А О.Пушкін
2 «І нудно, і сумно…»
Б Дж.Байрон
3 «Я вас кохав…» В Г.Гейне
4 «Мій дух, як ніч…» Г
М.Лермонтов
Д
А.Міцкевич
9. Установіть відповідність між образом і символом.
1 Лорелея А розчарування
2 пам’ятник
Б
вічність
3 Чайльд Гарольд
В поезія
4 дуб Г кохання
Д доля
Завдання 10 – 12
відкритої форми.
Дайте розгорнуту
відповідь на питання.
10. В чому полягає
значення романтизму для розвитку країн Європи(Німеччина, Англія, Франція) та
США?
11. Чому Євгеній Онєгін
став типом «зайвої людини»?
12. Твір-есе за одним з висловів.
«Коли розлучаються двоє…»
«Мій дух, як ніч…»
«Виконуй Божеське…»
ІІ варіант
Завдання 1 – 3 мають кілька варіантів
відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і
запишіть її в зошит.
1. Романтизм як новий художній напрям
сформувався в…
А) в кінці XVIIIст.;
б) на початку XIXст.; в) в першій
третині XIX ст..; г) в першій
половині XIX ст..; д) наприкінці XVIII – на
початку XIXст.
2. Провідна ознака перехідного періоду від
романтизму до реалізму – це…
А) правдивість; б)
об’єктивність; в) суб’єктивність; г) розум; д) духовність.
3.
Хто з письменників подорожував Англією, Італією, Голландією,
Францією – і познайомився з Р.Шуманом, Ф
Тютчевим?
А) Г.Гейне; б) О.Пушкін; в) Дж.Байрон; г) М.Лермонтов; д) А.Міцкевич.
Завдання 4 – 6 мають шість варіантів відповідей,
серед яких КІЛЬКА ПРАВИЛЬНИХ. Виберіть правильні відповіді і запишіть їх у зошит.
4. Естетичне підґрунтя романтизму
підготували…
А)
Вольтер; б) Ж.Поль; в) Й.В.Гердер; г) Дідро; д) Ф.Шиллер
5. Перу О.Пушкіна належать твори…
А) «Руслан і Людмила»; б)
«Маскарад»; в) «Демон»; г) «Цигани; д) «Пророк»; е) «Борис Годунов»
6. Твори М.Лермонтова українською мовою
перекладали…
А)
М.Рильський; б) М.Терещенко; в) М.Упеник; г) В.Сосюра; д) О.Кундзич
Завдання 7- 9 передбачають установлення
послідовності / відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть
відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7. Розмістіть літературні напрями відповідно до послідовності їх
виникнення в літературі.
А
романтизм
Б
просвітництво
В
бароко
Г
класицизм
Д
реалізм
8. Установіть відповідність між твором і автором.
1 «Хотів би жити знов у горах…» А О.Пушкін
2 «Сосна» Б Дж.Байрон
3 «К***»(«Я мить чудову пам’ятаю…») В Г.Гейне
4 «Не знаю, що стало зо мною…» Г М.Лермонтов
9. Установіть відповідність між образом і символом.
1
кінь
А
мрія
2 дорога
Б «в’язниця»
3 пальма В кохання
4 село Г поневіряння
Д воля
Завдання 10 – 12
відкритої форми.
Дайте розгорнуту
відповідь на питання.
10. Які новаторські ідеї, образи, прийоми
поетики принесли в романтизм митці (на прикладі відомих вам творів)?
11. Чому Печорін став типом «зайвої людини»?
12. Твір-есе за одним з висловів.
«Ніщо не вернеться знов»
«Я мить чудову пам’ятаю»
«І нудно, і сумно! – і нікому руку подать…»
Щиро вдячна за Вашу роботу!
ОтветитьУдалить