9 кл. Зарубіжна л-ра. Тестова контрольна робота №3. "Романтизм"

9 клас 
Тестова контрольна робота №3. 
 «РОМАНТИЗМ»

 І варіант

     Завдання 1 – 3 мають кілька варіантів відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.

   1. Романтизм і реалізм активно взаємодіяли…
   А) в кінці XVIIIст.; б) на початку XIXст.; в) в першій третині XIX ст..; г) в першій половині XIX ст..;  д) наприкінці XVIII – на початку  XIXст.

   2.Провідна ознака романтизму – це…
   А) правдивість; б) об’єктивність; в) суб’єктивність; г) розум; д) духовність.

   3. Хто з письменників подорожував Італією, Іспанією, Португалією, Туреччиною, а в Швейцарії потоваришував з П.Б.Шеллі?
   А) Г.Гейне; б) О.Пушкін; в) Дж.Байрон; г) М.Лермонтов; д) А.Міцкевич.  

   Завдання 4 – 6 мають шість варіантів відповідей, серед яких КІЛЬКА ПРАВИЛЬНИХ. Виберіть правильні відповіді і запишіть їх у  зошит.

   4.Філософське підґрунтя романтизму підготували…
   А) І.Кант; б) Дж.Локк; в) Ж.Ж.Руссо; г) брати Шлегель; д) Д.Дефо.

   5. Перу М.Лермонтова належать твори…
   А) «Руслан і Людмила»; б) «Маскарад»; в) «Демон»; г) «Цигани; д) «Пророк»; е) «Борис Годунов»

   6. Твори О.Пушкіна українською мовою перекладали…
   А) М.Рильський; б) М.Зеров; в) М.Упеник; г) В.Сосюра; д) І.Муратов.

   Завдання 7- 9 передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.

   7. Розмістіть твори відповідно до послідовності їх появи в літературі.
       А М.Лермонтов. «Герой нашого часу»
       Б Г.Гейне «Книга пісень»
       В Дж.Байрон. «Паломництво Чайльд Гарольда»
       Г О.Пушкін. «Євгеній Онєгін»

   8. Установіть відповідність між твором і автором.
       1 «Коли розлучаються двоє…»                            А О.Пушкін
       2 «І нудно, і сумно…»                                         Б Дж.Байрон
       3 «Я вас кохав…»                                                В Г.Гейне
       4 «Мій дух, як ніч…»                                          Г М.Лермонтов
                                                                                   Д А.Міцкевич

   9. Установіть відповідність між образом і символом.
       1 Лорелея                                                             А розчарування
       2 пам’ятник                                                           Б вічність
       3 Чайльд Гарольд                                                  В поезія
       4 дуб                                                                     Г кохання
                                                                                    Д доля

Завдання 10 – 12 відкритої форми.

   Дайте розгорнуту відповідь на питання.

   10. В чому полягає значення романтизму для розвитку країн Європи(Німеччина, Англія, Франція) та США?
   11. Чому Євгеній Онєгін став типом «зайвої людини»?

   12. Твір-есе за одним з висловів.  

   «Коли розлучаються двоє…»
   «Мій дух, як ніч…»
   «Виконуй Божеське…»


ІІ варіант


   Завдання 1 – 3 мають кілька варіантів відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.

1.     Романтизм як новий художній напрям сформувався в…
А) в кінці XVIIIст.; б) на початку XIXст.; в) в першій третині XIX ст..; г) в першій половині XIX ст..;  д) наприкінці XVIII – на початку  XIXст.

2.     Провідна ознака перехідного періоду від романтизму до реалізму – це…
А) правдивість; б) об’єктивність; в) суб’єктивність; г) розум; д) духовність.

3.      Хто з письменників подорожував Англією, Італією, Голландією, Францією – і  познайомився з Р.Шуманом, Ф Тютчевим?
 А) Г.Гейне; б) О.Пушкін; в) Дж.Байрон; г) М.Лермонтов; д) А.Міцкевич

   Завдання 4 – 6 мають шість варіантів відповідей, серед яких КІЛЬКА ПРАВИЛЬНИХ. Виберіть правильні відповіді і запишіть їх у  зошит.

   4. Естетичне підґрунтя романтизму підготували…
  А) Вольтер; б) Ж.Поль; в) Й.В.Гердер; г) Дідро; д) Ф.Шиллер

   5. Перу О.Пушкіна належать твори…
   А) «Руслан і Людмила»; б) «Маскарад»; в) «Демон»; г) «Цигани; д) «Пророк»; е) «Борис Годунов»

   6. Твори М.Лермонтова українською мовою перекладали…
   А) М.Рильський; б) М.Терещенко; в) М.Упеник; г) В.Сосюра; д) О.Кундзич


   Завдання 7- 9 передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.

   7. Розмістіть літературні напрями відповідно до послідовності їх виникнення в літературі.
   А романтизм
   Б просвітництво
   В бароко
   Г класицизм
   Д реалізм
  
   8. Установіть відповідність між твором і автором.
       1 «Хотів би жити знов у горах…»                                А О.Пушкін
       2 «Сосна»                                                                     Б Дж.Байрон
       3 «К***»(«Я мить чудову пам’ятаю…»)                       В Г.Гейне
       4 «Не знаю, що стало зо мною…»                                Г М.Лермонтов
       
   9. Установіть відповідність між образом і символом.
       1 кінь                                                                          А мрія
       2 дорога                                                                       Б «в’язниця»
       3 пальма                                                                      В кохання
       4 село                                                                          Г поневіряння
                                                                                           Д воля
  
Завдання 10 – 12 відкритої форми.

   Дайте розгорнуту відповідь на питання.
   10. Які новаторські ідеї, образи, прийоми поетики принесли в романтизм митці (на прикладі відомих вам творів)?
   11. Чому Печорін став типом «зайвої людини»?

   12. Твір-есе за одним з висловів. 
    «Ніщо не вернеться знов»
   «Я мить чудову пам’ятаю»
   «І нудно, і сумно! – і нікому руку подать…»


1 комментарий: