(Креслиться
на дошці табло з квадратиками, яким відповідає кількість літер у
слові. Оголошується характеристика, за якою учні мають відгадати зашифроване слово, і називається перша й остання літера в ньому. Гра сприяє розвитку пам’яті учнів, допомагає їм засвоїти основні поняття й терміни).
слові. Оголошується характеристика, за якою учні мають відгадати зашифроване слово, і називається перша й остання літера в ньому. Гра сприяє розвитку пам’яті учнів, допомагає їм засвоїти основні поняття й терміни).
1.
У кожного народу є своя література. (Національна)
2.
Усі разом літератури народів світу
утворюють єдину всеохопну літературу. (Всесвітню)
3.
Вони збирають і вивчають твори
фольклору. (Фольклористи)
4.
Цей вислів містить повчання. (Прислів’я)
5.
А цей народний вислів не має повчання. (Приказка)
6.
Сюжети, які ніби переходять з одної
літератури в іншу. (Мандрівні)
7.
Індійська збірка казок, яка складається
з п’яти книг
про тварин. («Панчатантра)
8.
Ім’я шакала, якого за брехню роздерли на шматки. (Чандарава)
9.
Український письменник, який розповів
про пригоди хитрого лиса. (Франко)
10.
Дякуючи цим братам, ставлення до фольклору у
світі змінилося. (Грімм)
11.
У
цієї бабусі стирчали дуже великі зуби. (Метелиця)
12.
Найважливіша риса людини, яка уславлюється у
казці «Пані Метелиця». (Праця)
Комментариев нет:
Отправить комментарий