Ведучий. Суворим і лагідним,
мудрим і чуйним –
Тим, у кого на скронях зима,
Тим, хто недавно із стін
інститутських,
Тим, хто відкрив на світи
майбуття.
Вчить нас у праці висот досягати,
Вчить нас дорослих завжди
поважати,
Всім, кому горде наймення
учитель,
Ми найкращого хочемо бажати
І концертну програму для них
розпочати.
Ведуча. Жовтневі квітнуть
небокраї,
Гаптує лист мережний осінь.
І сонце, ясно посміхнувшись,
Голубить тиху срібну просинь.
Сьогодні якось особливо
Дзвіночок кличе срібно звучний;
В осінній день, усмішок повен,
Видзвонює врочисто й гучно.
Звучить пісня
Ведучий. Добрий день, любі
друзі! Раді вітати вас у цім залі! Хочемо, щоб цей вечір став для вас
відпочинком, джерелом веселого настрою.
Ведуча. Сьогодні ми з вами
зібралися на традиційне свято працівників освіти – свято Вчителів.
Ведучий. Свята приходять і
відходять, змінюються дати і події, їх забувають і відроджують. Але День
Вчителя святкувався завжди.
Ведуча. Адже всі ми пройшли
крізь серце вчителя, яке було щедрим і люблячим.
Ведучий. Сьогодні в цей зал
прийшли привітати вас, дорогі учителі, ваші учні. Всі ми різні, але вас любимо
і поважаємо.
Ведуча. Тож для вас пісні і
вірші,
Для вас анекдоти й жарти,
Для вас усмішки і квіти.
Виходять Король і Міністр. Ведуть діалог
Король. Все, не можу!
Справжній жах!
З вами в мене їде дах.
Міністр. Чекають всі від Вас
сюрпризу!
Король. Який сюрприз? В
країні криза!
Міністр. Що хоч давайте –
треба дати,
В учителів сьогодні свято!
Король. Так, вчителі –
потрібні люди,
Без них країни знань не буде.
Міністр. Я знаю! Кинем клич
у каси
Й підем шукать сюрприз у маси.
На волі виростають крила.
Король. Тебе, мабуть, давно
не били
Іди у школу і шукай,
Талантів там, хоч відбавляй.
Міністр. Та годі вже
галасувати,
Потрібно учнів пошукати.
Король. Але ж це треба
клепку мати,
Щоб святкове щось сказати.
Міністр. Не хвилюйсь, вони
все знають.
Подивись хто їх навчає,
Справжні аси на землі.
Король. Хто?
Міністр. Малорублівські
учителі!
Номер художньої самодіяльності
Ведучий. Дозвольте оголосити
програму нашого вечора. Повідомляємо: в кількості годин вона твердо не
виражена, тарифній сітці не відповідає, і переписувати, як то кажуть, хай вас
Бог боронить, не рекомендується.
Ведуча. А що рекомендується?
Ведучий. По – перше – сміх,
по – друге – гумор,
По – третє – жарт, а по – десяте
– веселощі.
Ведуча. Всім тим, хто не
хоче дотримуватися цієї програми, доведеться звітуватися перед начальником
відділу освіти, а це не те, що на
нараді при директору.
Ведучий. Учительський
колектив нашої школи можна порівняти з великим хором. У кожного вчителя свій
голос, свої методи і прийоми навчання, але всі вони разом – хором сіють в наших
душах розумне, добре і вічне.
Звучить пісня
Ведучий. Якось Цицерон
розмірковував: маючи поганих кравців – не матимеш гарного одягу, якщо погані
пекарі – їстимеш не смачний хліб. Але … якщо матимеш поганих учителів-то не
матимеш майбутнього.
Ведуча. Зате малорублівські
вчителі – найкращі. І продовження святкового концерту саме для вас.
Виступ молодших школярів.
- Шановні наші вчителі,
Прийміть вітання від найменших
учнів.
Ми ці рядки читаєм від душі,
Щоб було більш у вас слухняних
учнів.
- Ми всі так хвилювались,
Усі у мам своїх питались,
Чи на місці банти, стрічки,
Чи рум’яні у нас щічки,
Чи ви скажете про нас:
«Наші діти – просто клас!»
- Нам казали учні школи,
Що проблем у вас доволі.
І педради, і наради,
І об’їзд із районо.
Атестації, контрольні,
Перевірки з облоно.
- А ще у вас атестації,
Курси підвищення кваліфікації.
Знаємо: всього доволі,
Знаємо вимоги у школі.
- Зрізи знань у нашій школі
Всім без виключень давали:
Це – в районі започаткували.
Як же жити далі нам –
Наймолодшим школярам?
- А вам бажаєм в щасті жити,
Не хворіти, не тужити.
Наших внуків ще повчити.
Щоб у всіх були квартири,
І машини, й дачі,
Щоб вас доля не минала,
Була гарна вдача.
- Особливі побажання
Класоводам – вчителям:
Щоб для кожного дитятки,
Ви були як мама й татко,
Щоб для кожного синочка,
Ви були як мама – квочка.
Виконується пісня
Ведучий. Сьогодні для суму в
нас місця не буде,
Радість і сміх пануватимуть
всюди.
Запрошуємо всіх активними стати,
Щоб настрій веселий, бадьорий
всім мати.
Миниатюра. Первобытный ученик
1-й чтец
(сообщая зрителям новость).
Вы
слыхали? К нам приехал
Первобытный ученик.
2-й чтец.
Оставляет
он на партах,
На учебниках и картах
Точки, черточки, значки,
Закорючки и крючки.
1-й чтец.
Изменилась
постепенно
В классе каждая стена.
2-й чтец.
И
теперь у нас не стены,
А сплошные письмена.
1-й чтец
(удивляясь).
Разукрашенные
рожи
Смотрят с окон и дверей.
2-й чтец.
Стал
четвертый класс похожим
На стоянку дикарей.
1-й чтец
(зрителям).
А
у вас какая эра?
Вместе.
Класс
у вас или пещера?
Ведуча. Друзі! Це,
звичайно, жарти!
Жаль, іде життя поволі.
За казку вдячні ми
Вчителям і школі.
Ведучий. І в цей чудовий
день
Прийміть від нас вітання
І найщиріші побажання.
Вітання від учнівського
колективу:
Художній номер
Ведуча. В Іспанії, де
пристрасний народ
Кориду полюбляє до нестями,
Іспанський вчитель, наче Дон
Кіхот,
Воює з дітьми, наче з вітряками.
Ведучий. В Америці без
кольтів на урок
З'являтися учителю негоже,
Та перш ніж натискати на курок,
Він часом учнів опитати може.
Ведуча. У Африці оцінювання
знань
Проходить за якимось дивним
планом:
Не вивчив - то отримаєш банан,
А якщо вивчив - навіть два
банани.
Ведучий. Японські учні в
білих кімоно
Засвоюють, як двічі два - чотири,
Що як учитися вам не дано,
То краще вже зробити харакірі.
Ведуча. Є на Кавказі
правило старе:
Щоб кожен Гіві твердо знав
програму.
Грузинський педагог кинджал бере
І в школу виклика грузинську
маму.
Ведучий. Є ще для вчителів
важлива річ:
Щоб якнайбільше знань вони
давали,
їм радісно співають день і ніч
Грузинські голосисті генацвале.
ПІСНЯ
Ведуча. Для всіх індусів
слово «педагог»
Звучить, як «гуру», коротко й
красиво:
Терплячим має бути він, як йог,
І восьмируким, як великий Шива.
Ведучий. В Бразилії ніхто з
нас не бував,
Тому й знання про неї в нас
убогі:
Є там у джунглях безліч диких
мавп,
А в школах - безліч диких
педагогів.
Ведуча. Танцюють самбу там
- не гопака -
І від народження усі там
футболісти,
Єдине, що учителів ляка,
Аби на кактус зопалу не сісти.
Ведучий. В Італії
учительські ряди
Міцнішатимуть здавна і понині -
Тамтешні діти гратимуть завжди
На нервах, як на скрипці
Паганіні.
Ведуча. Як вчитель там
Везувієм ревів -
Ні віршем не опишеш, ні у
прозі...
І гроші на ремонт з усіх батьків
Щомісячно стягають мафіозі.
Ведучий. Китайський педагог
до скрути звик,
І тим своє засвідчує величчя...
Там в кожнім класі - двісті
чоловік,
І всі, звичайно, на одне обличчя.
Ведуча. Тим, хто куштує
паличками рис,
Дешеві черевики не в новинку,
То ж головний їх вчительський
девіз:
Один за всіх, а всі давно на
ринку.
Ведучий. Що ж, світовий
педагогічний склад
Здобув повагу й шану неодмінну,
Та все ж негоже ставити їх в ряд
З учителями неньки України.
Ведуча. У них до всього
ставлення своє
І любов до них ми особливу маєм,
То ж залишайтесь тими, хто ви є.
Учителів усіх країн - вітаєм!
Учасники виконують жартівливі частушки.
Бешкетник. Овва! Та ж от до нас іде якась шкільна дрібнота
привітати вас зі святом!
(Звучить «Летка-енька». Підтанцьовуючи, весело підстрибуючи, виходять
«малята»).
Маля
1. Вчителька - це класна
фея:
Вміє нас причарувать,
Ми ж умієм разом з нею
Всі задачки розв'язать!
Маля
2. Наша вчителька -
професор:
Сонце виростить з зерна,
Зробить з пугала принцесу!
Маля
3. А із мухи що?
Маля
4. Слона!
Маля
1. На уроці тихо завжди
-
Дружно дума дітвора.
Маля
2. Хто нам достеменно скаже,
Скільки буде 2+2?
Маля
3. В чому вічності проблема?
Маля
4. Що це - флейта чи кларнет?
Всі
разом. Вчителька - це вічна
тема
Серед мудрості тенет!
(Усі учасники виконують жартівливу пісню на мотив
частівок).
- Чи малюю, чи пишу -
Завжди я спішу, спішу, -
Так багато задали,
Що робить нема коли.
2. Змалювати п'ять рослин
В зошиті з ботаніки,
Потім ще крилатий млин
Історичну пам'ятку.
3. Ті рослини в книзі гожі
-Любо подивитися,
В мене ж всі на віник схожі,
Що добряче витерся.
Номер художньої самодіяльності
1-й ведучий. Спасибі нашим молодим талантам!
2-й ведучий. Ти як справжній учитель, молоді таланти і всяке
таке…
1-й ведучий. Ні, ні,
ні, учителем я не буду за сімейними обставинами.
2-й ведущий. Чи тобі говорити про
сімейні обставини!
1-й ведучий. Та ти
тільки подивись, що
твориться у шкільної вчительки дома.
(
сценка «Отелло и Дездемона»)
Отелло (бросается
к ней)
Шаги
я слышу. Наконец-то дома
Жена
моя. И сварит мне обед.
Я
голоден чертовски, Дездемона!
Дездемона. Отелло,
у меня обеда нет.
Отелло. Мне,
право, не до шуток, дорогая,
Наш
холодильник пуст уже давно!
От
голода я просто умираю...
Дездемона. Но
я работала, а не была в кино!
Отелло. Что
в сумке у тебя? Опять тетрадки!
Ты
принесла домой?! О горе мне!
Дездемона. С
твоими нервами, смотрю, не все в порядке,
Ты
даже вскрикивал не раз уже во сне.
Садится
проверять тетради.
Отелло. Послушай,
Дездемона, в самом деле
Не
плохо бы перекусить сейчас!
Дездемона. Отелло!
Мы уже сегодня ели!
И
даже вредно есть в столь поздний час.
Но
если очень хочешь, можешь, милый,
Яичницу
поджарить, только сам.
Не
отвлекай меня, прошу тебя, любимый!
Осталось
три яйца, их хватит нам.
Отелло. Какие
три? Два съел еще вчера я.
Дездемона. Ну
хорошо. Пожарь себе одно.
Отелло. Но
холодильник пуст!
Дездемона. Ну
я не знаю, куда могло исчезнуть вдруг оно?!
Отелло. Послушай,
есть и у меня работа,
Но
мне от голода на ум ничто нейдет!
Дездемона. Ах,
милый, ну придумай, право, что-то...
Займись
уроками! И голод пропадет.
Отелло. Неутолим
мой голод. Неужели
Так
трудно в магазин тебе сходить?
Дездемона. Я
думала, зайду в конце недели,
Но
ты бы сам мог что-нибудь купить!
Ты
мне мешаешь, милый. Между прочим,
Так
мало времени осталось, дорогой!
Дежурить
буду в школе я до ночи:
На
дискотеке класс гуляет мой.
Отелло. Какая
дискотека?! Что за шутки?
Вот-вот
семья разрушится у нас!
Дездемона. Ах,
знаешь, не осталось ни минутки,
Там
ждет меня уже, пойди, мой класс.
Отелло. Как
черт от ладана, сбегаешь ты из дома.
Тебе
важней работа, не семья.
Молилась
ли ты на ночь, Дездемона?
О,
Жизнь моя, несчастная! Прости, любовь моя!
(Діти співають на мотив пісні «Наша служба и
опасна и трудна» із кінофільму «Слідство ведуть знавці»).
I.
Ви забудьте про журнали хоч на
мить,
Поки пісня ця окрилено дзвенить,
Поки свято нас тримає у своїм
Радіснім полоні,
Ми для вас, шановні наші вчителі,
Принесемо із далекої землі
Сонце на долоні.
II.
Ви не вірте, що підкорять вас
роки,
А частіше усміхайтесь залюбки,
І фортуна подарує вам джек-пот,
І душа розквітне,
І весела безтурботна дітвора
Прокричить для вас гучне:
«Гіп-гіп ура!» -
Щиро і привітно.
III.
Ви розкрийте свої радісні серця,
Бо удача педагогам до лиця,
І тоді на добру сотню щасних літ
Долю приголубим,
Проспіваємо натхненно світлий
гімн
І повторимо ще раз для вчителів:
«Ми вас дуже любим!»
Ведучий. Нашим любим
вчителям вдячні за роботу,
Вибачайте, що приносим багато
клопоту.
Ведуча. Сили вам, наснаги,
мужності й терпіння,
Щоб нерви не псували деякі
створіння.
Ведучий. Любі, дорогі наші
вчителі! Земний уклін вам, невтомні трудівники і терпеливі вихователі.
Ведуча. Знайте, що всі ваші
учні, де б вони не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золотий засів,
який ви засівали своїми руками день у день, з року в рік.
Ведучий. Добра вам, щастя,
слухняних учнів і сонячних днів. Віри, Надії, Любові!
Діти співають на мотив пісні з репертуару Али
Пугачової «Зтот мир придумай не нами»).
Приспів: Хай ваш дім
наповниться щастям,
Хай душа святково бринить,
Хай добром вам щиро віддасться
Кожен день, година і мить.
I.
За те, що кожен раз заходите ви в
клас,
За кожен новий день, за весен
політ
Ми будем вдячні вам, ми привітаєм
вас,
Ми скажем від душі: «Віват,
вчителі!»
Приспів: Хай ваш дім
наповниться щастям,
Хай душа святково бринить,
Хай добром вам щиро віддасться
Кожен день, година і мить.
II.
За радісну блакить, за небосхил
надій,
Де наша зірка вже давно
зайнялась,
За всі ці десять літ, за кожен
рік шкільний -
Спасибі, що ви є, і згадуйте нас.
Приспів (двічі):
Хай любов вас вік не покине,
Хай летять у безмір пісні,
Хай надій нестримна лавина
Подарує сонячні дні!
Хай ваш дім наповниться щастям,
Хай душа святково бринить,
Хай добром вам щиро віддасться
Кожен день, година і мить.
(Під звуки музики діти
вклоняються і покидають сцену).
Закінчення свята Дня
вчителя
Комментариев нет:
Отправить комментарий