Злет людського духу в літературі доби Відродження
Картка № 1
1.
Що таке Відродження? Де і коли воно
виникло? Схарактеризувати його головні ознаки.
2.
Якими відкриттями увінчалася доба
Відродження? Коротко розказати про них.
3.
Пояснити, чому Ренесанс називають
світоглядним переворотом.
Картка № 2
1.
Що таке гуманізм? Кого називають
гуманістами?
2.
Як класифікують літературний Ренесанс?
Назвати представників кожного періоду.
3.
Твір-мініатюра на тему: «Я хочу розказати вам…» (на прикладах
вивченого матеріалу).
Картка № 3
1.
Розказати про розквіт мистецтва за доби
Відродження.
2.
Чим Ренесанс відрізняється від
Середньовіччя?
3.
Скласти похвальне слово про одного з
художників доби Відродження.
Картка № 4
1.
Розказати про багатогранність таланту
Ф.Петрарки. Як була вшанована його праця?
2.
Ім’я якої жінки
оспівав Петрарка? Пригадайте імена письменників, які увічнили жінок у своїй
творчості. Чи є щось між ними спільного?
3.
Продовжити речення. Петрарка – …
Картка № 5
1.
Розказати про особливості італійського
сонету. Назвати поетів, які започаткували та розвинули цей жанр.
2.
Яка тематика сонетів? Чи знайшов сонет
поширення і на Україні? Навести приклади.
3.
Пояснити, в чому полягають особливості створення
образу Лаури у віршах Петрарки.
Картка № 6
1.
Що собою являє «Книга пісень»? Якою
мовою вона написана?
2.
Визначити провідні мотиви, традиції та
новаторство «Книги пісень».
3.
Твір-мініатюра на тему: «Краса рядків, написаних про Неї…» (за
«Книгою пісень»).
Картка № 7
1. Що пов’язує імена Боккаччо і Данте?
2.
Скласти невеличку розповідь про одного з
перших гуманістів Відродження – Джованні Боккаччо.
3. Продовжити
речення. Боккаччо – це …
Картка № 8
1.
Яку жінку увічнив у своїй творчості
Дж.Боккаччо? Описати її.
2.
На які періоди поділяють творчість
італійського письменника? Схарактеризувати їх.
3.
Твір-мініатюра на тему: «Жінки, уславлені поетами».
Картка № 9
1.
Що таке новела?
2.
Якою була творча співпраця Боккаччо і
Петрарки?
3.
Твір-мініатюра на тему: «У кожного свій вогник».
Картка № 10
1.
Коли виник жанр новели? Якою була перша
збірка новел в Італії?
2.
Схарактеризувати композицію
«Декамерона».
3.
Скласти похвальне слово про Джованні
Боккаччо.
Картка № 11
1.
Що таке інтродукція? Яка її функція у
«Декамероні»?
2.
З якою метою написано «Декамерон»?
Що означає його назва?
3.
Створити асоціативний ланцюжок. «Декамерон» - …
Картка № 12
1.
Яка тематика збірки? Навести приклади.
2.
В чому своєрідність «Декамерона»?
3.
Пояснити, чому «Декамерон» - одна з
найвизначніших пам’яток
доби Відродження.
Картка № 13
1.
Сервантес писав: «Ішов стежками правди я незмінно…» Розповісти про стежки долі
письменника.
2. За яких
умов появився «Дон Кіхот»?
3. Творча
робота на тему: «Незламаний, нескорений
Сервантес».
Картка № 14
1.
Хто такий Дон Кіхот? Як оцінювали цей
образ у світовій літературі та у мистецтві?
2. Чим
Санчо Панса відрізняється від Дон Кіхота?
3. Творча
робота на тему: «Мій Дон Кіхот».
Картка № 15
1.
Дати визначення поняття вічний образ.
2.
Яким ідеалам служив Дон Кіхот? Як ставилися
до нього оточуючі? А як ставитеся до цього героя ви особисто?
3.
Твір-мініатюра на тему: «Чи потрібні диваки у світі?»
Картка №16
1.
Які пригоди пережив Дон Кіхот зі своїм
зброєносцем? Дайти їм свою оцінку.
2. Визначити
тему, ідею роману Сервантеса.
3. Твір-мініатюра
на тему: «Чи легко сіяти добро на землі?»
Картка № 17
1.
Що таке «донкіхотство»?
2.
Які проблеми порушує автор у своєму
творі? Висловити особисте ставлення до них.
3.
Творча робота на тему: «Мрійники і реалісти. Ким краще бути?»
Картка № 18
1.
Яка роль
Санчо Панси у романі? Ваше особисте ставлення до героя.
2.
Схарактеризувати образ Дон Кіхота. Чи є
він вічним у літературі?
3.
Довести, що «Дон Кіхот» - пародія на рицарські романи.
Картка № 19
1.
Що таке «шекспірівське питання»? В чому його суть?
2.
Як пов’язані між собою Шекспір і театр?
3.
Створити асоціативний ланцюжок. Шекспір – …
Картка № 20
1.
Якими жанрами представлена творчість
Шекспіра? Навести приклади.
2.
Визначити тематику, проблематику
шекспірівських сонетів. В чому їх
привабливість?
3.
Пояснити вислів: «Увесь світ – театр».
Картка № 21
1.
Хто є героями сонетів В.Шекспіра??
2.
Чим відрізняється «шекспірівський» сонет
від італійського? Проаналізувати один із сонетів Шекспіра.
3.
Творча робота на тему: «Як народжується сонет?»
Картка № 22
1.
Що таке «гамлетизм»?
2.
Схарактеризувати систему образів
трагедії «Гамлет».
3.
Творча робота на тему: «Вічні питання у п’єсі Шекспіра».
Картка № 23
1.
Що таке інтелектуальна трагедія?
2.
Скласти розповідь про друзів Гамлета.
3.
Твір-роздум на тему: «Коли втрачаєш віру…».
Картка № 24
1.
Стисло розказати про витоки трагедії
Шекспіра «Гамлет».
2.
Що таке паралельний сюжет? Які
паралельні сюжети виведені Шекспіром у тексті трагедії?
3.
Створити асоціативний ланцюжок. Датське королівство – …
Картка № 25
1.
Чому Гамлет повернувся на батьківщину? З
якими труднощами він зустрівся?
2.
Схарактеризувати Клавдія і королівський
двір.
3.
Творча робота на тему: «Терези вибору. Що це?»
Картка № 26
1.
На які вчинки спроможний Гамлет? Чим це
пояснити?
2.
Яке місце Офелії у житті Гамлета? Якими
були їхні стосунки?
3.
Твір-роздум на тему: «Чому загинула Офелія?»
Картка № 27
1.
Що таке монолог? Яка роль монологів у
трагедії «Гамлет»?
2.
Проаналізувати монолог «Чи бути, чи не
бути?» Довести його злободенність.
3.
Творча робота на тему:
«Гамлет – переможець чи переможений?»
Картка № 28
1.
Схарактеризувати стосунки Гамлета і матері.
Чи було між ними взаєморозуміння?
2.
Як Гамлету вдалося викрити злочинність
Клавдія? Якими були його подальші дії?
3.
Довести, що Гамлет – гуманіст.
Комментариев нет:
Отправить комментарий