суббота, 13 февраля 2016 г.

Індивідуальні картки узагальнюючого характеру. ЗЛ, 8 кл.

Злет людського духу в літературі доби Відродження


Картка № 1
1.     Що таке Відродження? Де і коли воно виникло? Схарактеризувати його головні ознаки.
2.     Якими відкриттями увінчалася доба Відродження? Коротко розказати про них.
3.     Пояснити, чому Ренесанс називають світоглядним переворотом.
Картка № 2
1.     Що таке гуманізм? Кого називають гуманістами?
2.     Як класифікують літературний Ренесанс? Назвати представників кожного періоду.
3.     Твір-мініатюра на тему: «Я хочу розказати вам…» (на прикладах вивченого матеріалу).
Картка № 3
1.     Розказати про розквіт мистецтва за доби Відродження.
2.     Чим Ренесанс відрізняється від Середньовіччя?
3.     Скласти похвальне слово про одного з художників доби Відродження.
Картка № 4
1.     Розказати про багатогранність таланту Ф.Петрарки. Як була вшанована його праця?
2.     Імя  якої жінки оспівав Петрарка? Пригадайте імена письменників, які увічнили жінок у своїй творчості. Чи є щось між ними спільного?
3.     Продовжити речення. Петрарка – …
Картка № 5
1.     Розказати про особливості італійського сонету. Назвати поетів, які започаткували та розвинули цей жанр.
2.     Яка тематика сонетів? Чи знайшов сонет поширення і на Україні? Навести приклади.
3.     Пояснити, в чому полягають особливості створення образу Лаури у віршах Петрарки.
Картка № 6
1.     Що собою являє «Книга пісень»? Якою мовою вона написана?
2.     Визначити провідні мотиви, традиції та новаторство  «Книги пісень».
3.     Твір-мініатюра на тему: «Краса рядків, написаних про Неї…» (за «Книгою пісень»).
Картка № 7
1. Що пов’язує імена Боккаччо і Данте?
2.     Скласти невеличку розповідь про одного з перших гуманістів Відродження – Джованні Боккаччо.
3.     Продовжити речення. Боккаччо – це …
Картка № 8
1.     Яку жінку увічнив у своїй творчості Дж.Боккаччо? Описати її.
2.     На які періоди поділяють творчість італійського письменника? Схарактеризувати їх.
3.     Твір-мініатюра на тему: «Жінки, уславлені поетами».
Картка № 9
1.     Що таке новела?
2.     Якою була творча співпраця Боккаччо і Петрарки?
3.     Твір-мініатюра на тему: «У кожного свій вогник».
Картка № 10
1.     Коли виник жанр новели? Якою була перша збірка новел в Італії?
2.     Схарактеризувати композицію «Декамерона».
3.     Скласти похвальне слово про Джованні Боккаччо.
Картка № 11
1.     Що таке інтродукція? Яка її функція у «Декамероні»?
2.     З якою метою написано «Декамерон»? Що  означає його назва?
3.     Створити асоціативний ланцюжок. «Декамерон» - …
Картка № 12
1.     Яка тематика збірки? Навести приклади.
2.     В чому своєрідність «Декамерона»?
3.     Пояснити, чому «Декамерон» - одна з найвизначніших памяток доби Відродження.
Картка № 13
1.     Сервантес писав: «Ішов стежками правди я незмінно…» Розповісти про стежки долі письменника.
2.     За яких умов появився «Дон Кіхот»?
3.     Творча робота на тему: «Незламаний, нескорений Сервантес».
Картка № 14
1.     Хто такий Дон Кіхот? Як оцінювали цей образ у світовій літературі та у мистецтві?
2.     Чим Санчо Панса відрізняється від Дон Кіхота?
3.     Творча робота на тему: «Мій Дон Кіхот».
Картка № 15
1.     Дати визначення поняття вічний образ.
2.     Яким ідеалам служив Дон Кіхот? Як ставилися до нього оточуючі? А як ставитеся до цього героя ви особисто?
3.     Твір-мініатюра на тему: «Чи потрібні диваки у світі?»
Картка №16
1.     Які пригоди пережив Дон Кіхот зі своїм зброєносцем? Дайти їм свою оцінку.
2.     Визначити тему, ідею роману Сервантеса.
3.     Твір-мініатюра на тему: «Чи легко сіяти добро на землі?»
Картка № 17
1.     Що таке «донкіхотство»?
2.     Які проблеми порушує автор у своєму творі? Висловити особисте ставлення до них.
3.     Творча робота на тему: «Мрійники і реалісти. Ким краще бути?»
Картка № 18
1.     Яка роль  Санчо Панси у романі? Ваше особисте ставлення до героя.
2.     Схарактеризувати образ Дон Кіхота. Чи є він вічним у літературі?
3.     Довести, що «Дон Кіхот» -  пародія на рицарські романи.
Картка № 19
1.     Що таке «шекспірівське питання»? В чому його суть?
2.     Як пов’язані між собою Шекспір і театр?
3.     Створити асоціативний ланцюжок. Шекспір – …
Картка № 20
1.     Якими жанрами представлена творчість Шекспіра? Навести приклади.
2.     Визначити тематику, проблематику шекспірівських сонетів. В чому  їх привабливість?
3.     Пояснити вислів: «Увесь світ – театр».
Картка № 21
1.     Хто є героями сонетів В.Шекспіра??
2.     Чим відрізняється «шекспірівський» сонет від італійського? Проаналізувати один із сонетів Шекспіра.
3.     Творча робота на тему: «Як народжується сонет?»
Картка № 22
1.     Що таке «гамлетизм»?
2.     Схарактеризувати систему образів трагедії «Гамлет».
3.     Творча робота на тему: «Вічні питання у пєсі Шекспіра».
Картка № 23
1.     Що таке інтелектуальна трагедія?
2.     Скласти розповідь про друзів Гамлета.
3.     Твір-роздум на тему: «Коли втрачаєш віру…».
Картка № 24
1.     Стисло розказати про витоки трагедії Шекспіра «Гамлет».
2.     Що таке паралельний сюжет? Які паралельні сюжети виведені Шекспіром у тексті трагедії?
3.     Створити асоціативний ланцюжок. Датське королівство – …
Картка № 25
1.     Чому Гамлет повернувся на батьківщину? З якими труднощами він зустрівся?
2.     Схарактеризувати Клавдія і королівський двір.
3.     Творча робота на тему: «Терези вибору. Що це?»
Картка № 26
1.     На які вчинки спроможний Гамлет? Чим це пояснити?
2.     Яке місце Офелії у житті Гамлета? Якими були їхні стосунки?
3.     Твір-роздум на тему: «Чому загинула Офелія?»
Картка № 27
1.     Що таке монолог? Яка роль монологів у трагедії «Гамлет»?
2.     Проаналізувати монолог «Чи бути, чи не бути?» Довести його злободенність.
3.     Творча робота на тему:  «Гамлет – переможець чи переможений?»
Картка № 28
1.        Схарактеризувати стосунки Гамлета і матері. Чи було між ними взаєморозуміння?
2.        Як Гамлету вдалося викрити злочинність Клавдія? Якими були його подальші дії?

3.        Довести, що Гамлет – гуманіст.

Комментариев нет:

Отправить комментарий