СХЕМА АНАЛІЗУ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ
| 
   
№ 
п/п 
 | 
  
   
Вимоги до
  діяльності вчителя 
 | 
  
   
Оцінка  
 | 
  
   
Зауваження  
 | 
 
| 
   
1 
 | 
  
   
Організація класу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
1.1 
 | 
  
   
Оформлення, обладнання приміщення 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
1.2 
 | 
  
   
Чіткість, організованість, злагодженість роботи 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
1.3 
 | 
  
   
Активність учнів 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
1.4 
 | 
  
   
Дозування і раціональність використання часу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
1.5 
 | 
  
   
Врахування педагогом вікових особливостей школярів 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
1.6 
 | 
  
   
Організація співпраці зі старшими учнями, батьками,
  громадськістю тощо 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2 
 | 
  
   
Зміст заходу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2.1 
 | 
  
   
Зв'язок із життям школи, міста, держави 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2.2 
 | 
  
   
Актуальність  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2.3 
 | 
  
   
Врахування проблемних питань, які хвилюють учнів 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2.4 
 | 
  
   
Правдивість відтворення реалій життя 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2.5 
 | 
  
   
Врахування вікових та індивідуальних особливостей
  вихованців і учасників 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
Методика проведення виховного заходу  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3.1 
 | 
  
   
Оптимальність вибору форм проведення заходу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3.2 
 | 
  
   
Роль педагога в проведенні заходу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3.3 
 | 
  
   
Роль учнівського активу у проведенні заходу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3.4 
 | 
  
   
Наявність елементів дискусії, відкутого обміну думками 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3.5 
 | 
  
   
Активність учасників, емоційність заходу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3.6 
 | 
  
   
Рівень самостійності, творчості, ініціативи учасників 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
4 
 | 
  
   
Досягнення мети
  виховного заходу 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
Всього: 
 | 
  
   | 
  
   | 
 

Комментариев нет:
Отправить комментарий