суббота, 25 июня 2016 г.

Схема самоаналізу уроку

САМОАНАЛІЗ УРОКУ
Схема – 1

1.     Які головні завдання уроку, як вони враховувались у ході реалізації його цілей?
2.     Чи ефективно використовувався час уроку? Чи була раціональною його структура для досягнення мети?
3.     Який тип уроку застосовано?
4.     Яке поєднання методів навчання обрано для вивчення нового матеріалу? Чому?
5.     Характеристика навчальних можливостей класу. Які особливості класу були враховані?
6.     Як організовано проблемно-пошукові ситуації з метою поглибленого засвоєння матеріалу?
7.     Як був використаний кабінет?
8.     Чи використовувались правила педагогічного такту, етики, норми взаємовідносин учителя і учня?
9.     Як здійснювалось диференційоване навчання?
10. Наскільки ефективно організовано самостійну роботу? Чи використовувалися елементи самонавчання і самовиховання?
11. Які елементи, етапи, форми і методи навчання були найбільш вдалими? Що не вдалося? Чому?
12. Як працювали над усуненням зазначених недоліків? Яка допомога потрібна?

13. Характер, обсяг і диференційованість домашнього завдання? Чи підготували ви дітей до його виконання?
Схема – 2
1. Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі; чи пов'язаний він із попередніми, на що в них опирається? Як цей урок працює на на­ступні уроки? У чому його специфіка?
2. Яка характеристика реальних навчальних можливостей учнів даного класу? Які особливості учнів були враховані мною при плану­ванні уроку? Чи опиралася на діагностику загальнонавчальних спеціаль­них умінь?
3. Які завдання я вирішую на уроці: а) загальноосвітні; б) виховні; в) розвиваючі? Чи була забезпечена їхня комплектність? Які завдання були для мене головними, стрижневими, як ураховано в завданнях особ­ливості класу й окремих груп школярів?
4.Чому обрана структура уроку була раціональна для рішення цих завдань? Чи раціонально виділений час на опитування вивченого нового матеріалу, закріплення, розбору домашнього завдання (якщо урок ком­бінований)? Логічний зв'язок між різними етапами уроку.
5.   На якому змісті (на яких поняттях, ідеях, положеннях, фактах) ро­биться головний акцент на уроці й чому? Чи виділений об'єкт міцного засвоєння, тобто із усього розказаного виділити головне ясно й чітко, щоб діти не загубилися в обсязі другорядного?
6.  Яке сполучення форм навчання було обрано для розкриття но­вого матеріалу й чому? Чи необхідний диференційований підхід до учнів? Що покладено в основу диференціації? Що диференціювалося? Тільки обсяг, або тільки зміст, або ступінь допомоги, зробленої учнем, або все в сукупності?
8. Як був організований контроль за засвоєнням знань, умінь, нави­чок учнів? У яких формах і яких методах він здійснювався?
9. Як використано на уроці навчальний кабінет? Чи доцільно ви­користано засоби навчання?
10. За рахунок чого на уроці підтримувалася психологічна атмо­сфера, у чому конкретно проявлялася культура спілкування із класом, групою? Поведінка у критичній ситуації? Як був реалізований вихов­ний вплив особистості вчителя?
11.Які висновки з результатів уроку необхідно зробити на май­бутнє?




Комментариев нет:

Отправить комментарий