УРОК КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ
Структура:
І. Підготовчий етап.
- Епоха написання
- Суспільно-історична обстановка
- Особливості літературного напряму
- Біографія, творчий шлях письменника
- Історія виникнення задуму твору, сюжету(запозиченість
сюжетів, образів).
ІІ. Етап реалізації.
-
Подібності та відмінності на рівні
ü
Теми
ü
Сюжету
ü
Системи образів
ü
Жанрової специфіки
ІІІ. Етап узагальнення.
-
Висновок про спорідненість світоглядних позицій
та художньої манери авторів
-
Учитель пояснює відмінності, які є проявом національності
самобутності та індивідуального стилю митців.
Використовуються методи:
ü
Творчого читання
ü
Евристичного та дослідницького
ü
Прийомів індивідуального й коментованого читання
типологічно близьких текстів
ü
Проблемної ситуації, проблемних пізнавальних
завдань, пов’язаних з необхідним орієнтуванням учнів у різних художніх системах
ü
Зіставлення твору з його генетичним джерелом
ü
Евристичної бесіди, диспуту
ü
Аналіз перекладу літературного твору
Комментариев нет:
Отправить комментарий