суббота, 25 июня 2016 г.

Структура уроку проблемного навчання

Структура уроку в системі проблемно-пошукового навчання


І. Настаново-мотиваційний етап.
1.     Створення атмосфери співтворчості на уроці.
2.     Мотивація навчальної діяльності.
3.     Актуалізація мотиваційних резервів школярів.
4.     Активізація мисленнєвих здібностей учнів.
5.     Визначення мети пошукової діяльності.
ІІ. Оперативно-дослідницький етап.
1.     Розвиток неперервної пошукової пізнавальної активності учнів.
2.     Генералізація знань (відтворення теоретичних відомостей. Потрібних для розв’язування навчальної проблеми).
3.     Формулювання проблеми учнями (або вчителем).
4.     Перетворювальна діяльність школярів.
5.     Формуваня пошуково-продуктивного процесу мислення, що об’єднує пізнавальну мотивацію та інтелектуально-вольову активність.
ІІІ. Продуктивно-творчий етап.
1.     Розв’язування проблеми (самостійно, колективно, у групах, парах).
2.     Саморегуляція і самоконтроль в умовах співтворчості.
3.     Увідповіднення розв’язку проблеми з раціональним його викладом.
4.     Узагальнення й конктеризація здобутих знань, сформованих умінь і навичок.
5.     Вироблення ціннісних орієнтирів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий