Низький рівень
1.Хто з митців сформулював визначення
художньої літератури як «мистецтво самовираження за допомогою слів»?
а) О.Генрі; б) Г.Уеллс; в) Р.Акутагава.
2. Кому з письменників належить застереження : «земля перестала бути безпечним притулком для людей»?
а) О.Генрі; б) Г.Уеллс; в) Р.Акутагава.
3. Він розробив особливу схему побудови
сюжету, що допомагала постійно збільшувати напруження читацького інтересу». І
це…
а) О.Генрі; б) Г.Уеллс; в) Р.Акутагава.
Середній рівень
4. Дати визначення поняття новела, записати її різновиди.
5. Закінчити речення.
А) Оповідачем новели «Чарівна крамниця» є…
Б) Борода старого Бермана була, як у
скульптури…
В) На дні пекла у Кривавому озері борсався…
Г) Мудрих людей, що принесли дари немовляті
в яслах, називають…
Достатній рівень
Дати розгорнуту відповідь, виконавши два
завдання (на вибір).
6. Чи можна вважати листок, який намалював
Берман, шедевром, про який мріяв художник усе життя. Поясніть свою думку.
7. Розкрийте основну думку новели «Павутинка»,
укажіть автора. Визначте метафору, на якій побудовано твір. Поясніть її зміст.
8. Поясніть слова продавця чарівної крамниці:
«Чого тільки люди не носять із собою!» Що, на вашу думку, носять із собою (у
прямому та переносному значенні) діти та дорослі? Вкажіть назву новели та її автора.
Високий рівень
Твір-роздум
(на одну з тем)
Ø Лотос
і павутинка для людини
Ø «Світильник
душі», що випромінює любов
Ø Чи
«справжня допомога завжди мовчазна»? (На прикладі вивчених творів)
Комментариев нет:
Отправить комментарий