суббота, 18 марта 2017 г.

Контрольна робота №5. ЗЛ, 8 клас (До підручника О.М.Ніколенко) БАРОКО і КЛАСИЦИЗМ

Контрольна робота №5. 8 клас (До підручника О.М.Ніколенко)
БАРОКО і КЛАСИЦИЗМ

Варіант 1
     Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть 

правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.     Культура XVII ст. була антитезою…
А) античності; б) Середньовіччя; в) Відродженню; г) класицизму.
2. Хто з перелічених осіб не є представником стилю бароко?
А) Джон Мільтон; б) Ж.Расін; в) М.Караваджо; г) Х.Рембрант.
3. Людина в мистецтві бароко постає…
    А) досконалою; б) розумною; в) богобоязною; г) суперечливою.
4. Класицизм як художній напрям уперше з’явився в культурі…
    А) Франції; б) Німеччини; в) Італії; г) Нідерландів.
5. Герої класицизму жертвували собою заради…
    А) обов’язку; б) пристрасті; в) любові; г) мистецтва.
6. Час, місце, дія – правило трьох єдностей у…
   А) ліриці; б) епосі; в) мистецтві; г) драматургії.
    Завдання 7- 9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7. Встановіть відповідність між іменами письменників та датами їх життя.
    1 Фонвізін                                    А   1564 – 1616
    2 Гонгора                                     Б   1622 – 1673  
   3 Мольєр                                       В  1572 – 1631
   4 Донн                                            Г  1745 – 1792   
                                                          Д  1561 – 1627
     8.  Встановіть відповідність між термінами та їх значенням.
    1 «Метафізична поезія»              А комедія імпровізації.
    2 Буфонада                                  Б твір, написаний віршованою мовою.
    3 Дель арте В вид народного театру, що мав гостру сатиричну спрямованість.
    4  Фарс       Г окарикатурення персонажів.
                        Д спрямованість на філософське осмислення світу, людини. 
     9. Встановіть відповідність між персонажем Мольєра та його вчинком.
    1 Журден                             А прагне одружитися з Ніколь
    2 Клеонт                               Б хоче поліпшити свої справи
    3 Дорант                               В відстоює достоїнства людини
    4 Ков’єль                              Г навчає пана Журдена фехтуванню
                                                  Д прагне стати дворянином
    Завдання 10 – 12 відкритої форми.
10. Назвіть провідні теми й мотиви в ліриці Донна.
11. Які художні відкриття зробив Мольєр у галузі жанру комедії?
12. Есе за афоризмом Ларошфуко(за власним вибором).
ü Не досить мати гарні якості, треба вміти їх використовувати.
ü Зло, як і добро, має своїх героїв.



Варіант 2
     Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.     Які відкриття XVII ст. обумовили нове бачення світу?
А) наукові; б) культурні; в) політичні; г) технологічні.
2. Хто з перелічених осіб не є представником стилю бароко?
    А) Ж.Б.Люллі; б) П.Кальдерон; в) Д.Веласкес; г) Л.Берніні.
3. Особистість у мистецтві бароко…
    А) проста й активна; б) дивна й розумна; в) складна й багатогранна;
    г) богобоязна й допитлива.
4. Філософською основою класицизму став раціоналізм…
    А) Сенеки; б) Декарта; в) Ларошфуко; г) Паскаля.
5. Зображувані події митці оцінювали передовсім за їх…
    А) громадським; б) особистим; в) дидактичним; г) суспільним значенням.
6. Класицизм – це приклад високої краси, що відображає одвічне прагнення людства до…
    А) розуму; б) абсолюту; в) вічного; г) високого.
    Завдання 7- 9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7. Встановіть відповідність між письменниками та їх іменами.
    1 Донн                                         А Жан Батист
    2 Гонгора                                    Б  Денис
    3 Мольєр                                     В Джон
    4 Фонвізін                                    Г Іван
                                                         Д Луїс
    8. Встановіть відповідність між засобами комічного та їх визначенням.
   1Гумор             А їдка, особливо дошкульна насмішка,сповнена презирства.
   2 Іронія             Б гостре осудливе осміяння негативного.
   3 Сатира           В жанр дошкульного змісту з несподіваною кінцівкою.
   4 Сарказм         Г тонко прихована насмішка.
                             Д відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах.
   9. Встановіть відповідність між персонажем Мольєра та його типом.
    1 Журден           А благородна людина
    2 Дорант             Б утілення марнославства
    3 Ков’єль            В сварливий чоловік
    4 Клеонт              Г розумний і кмітливий слуга
                                 Д цинічний дворянин
    Завдання 10 – 12 відкритої форми.
10. Поясніть слова С.Колріджа: Донн «здійснив духовний прорив у сферу безкінечної Вічності».
11. Визначте провідні проблеми п’єси «Міщанин-шляхтич».
12. Есе за афоризмом Ларошфуко(за власним вибором).
ü Не досить мати гарні якості, треба вміти їх використовувати.
ü Зло, як і добро, має своїх героїв.
Оцінювання.
1 – 6 завдання – 0.5*6=3 бали
7 – 9 завдання – 3*1=3 бали
10 – 11 – 2 *1.5=3 бали
12 завдання – 3 бали
Разом – 12 балів.

Відповідь.
     Варіант 1.
1 – в, 2 – б, 3 – г, 4 – в, 5 – а, 6 – г.
7: 1 – г, 2 – д, 3 – б, 4 – в.
8: 1 – д, 2 – г, 3 – а, 4 – в.
9:   1 – д, 2 – в, 3 – б, 4 – а.
      Варіант 2.  
1 – а, 2 – а, 3 – в, 4 – а, 5 – г, 6 – б.
7: 1 – в, 2 – д, 3 – а, 4 – б.
8: 1 – д, 2 – г, 3 – б, 4 – а.
9: 1 – б, 2 – д, 3 – г, 4 – а.



19 комментариев:

  1. а де 10-12 завдання відповіді
    ?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Балда ты и так всё списываешь да ещё и хочешь чтобы за тебя написали сочинение?

      Удалить
  2. Сайт класс смог написать 9 иза-него

    ОтветитьУдалить
  3. Спасибо нашел 1 а так все сам писал!!

    ОтветитьУдалить