Контрольна
робота №5. 8 клас (До підручника
О.М.Ніколенко)
БАРОКО
і КЛАСИЦИЗМ
Варіант 1
Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді,
серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть
правильну відповідь і запишіть її в зошит.
правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.
Культура
XVII ст. була антитезою…
А) античності;
б) Середньовіччя; в) Відродженню; г) класицизму.
2. Хто з
перелічених осіб не є представником стилю бароко?
А) Джон Мільтон;
б) Ж.Расін; в) М.Караваджо; г) Х.Рембрант.
3.
Людина в мистецтві бароко постає…
А) досконалою; б) розумною; в) богобоязною;
г) суперечливою.
4.
Класицизм як художній напрям уперше з’явився в культурі…
А) Франції; б) Німеччини; в) Італії; г)
Нідерландів.
5.
Герої класицизму жертвували собою заради…
А)
обов’язку; б) пристрасті; в) любові; г) мистецтва.
6.
Час, місце, дія – правило трьох єдностей у…
А) ліриці; б) епосі; в) мистецтві; г)
драматургії.
Завдання 7- 9 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7.
Встановіть відповідність між іменами письменників та датами їх життя.
1 Фонвізін А 1564 – 1616
2 Гонгора Б 1622 – 1673
3 Мольєр В 1572 – 1631
4 Донн Г 1745 – 1792
Д 1561 – 1627
8. Встановіть
відповідність між термінами та їх значенням.
1 «Метафізична поезія» А комедія імпровізації.
2 Буфонада Б твір,
написаний віршованою мовою.
3 Дель арте В вид народного театру, що мав
гостру сатиричну спрямованість.
4 Фарс Г окарикатурення персонажів.
Д спрямованість на
філософське осмислення світу, людини.
9. Встановіть
відповідність між персонажем Мольєра та його вчинком.
1 Журден А прагне
одружитися з Ніколь
2 Клеонт Б хоче поліпшити
свої справи
3 Дорант В відстоює
достоїнства людини
4 Ков’єль Г навчає пана
Журдена фехтуванню
Д прагне стати дворянином
Завдання 10 – 12 відкритої форми.
10.
Назвіть провідні теми й мотиви в ліриці Донна.
11.
Які художні відкриття зробив Мольєр у галузі жанру комедії?
12.
Есе за афоризмом Ларошфуко(за власним вибором).
ü Не досить мати
гарні якості, треба вміти їх використовувати.
ü Зло, як і добро,
має своїх героїв.
Варіант 2
Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді,
серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в
зошит.
1.
Які
відкриття XVII ст. обумовили нове бачення світу?
А) наукові; б) культурні; в) політичні;
г) технологічні.
2. Хто з перелічених
осіб не є представником стилю бароко?
А)
Ж.Б.Люллі; б) П.Кальдерон; в) Д.Веласкес; г) Л.Берніні.
3.
Особистість у мистецтві бароко…
А) проста й активна; б) дивна й розумна; в)
складна й багатогранна;
г) богобоязна й допитлива.
4. Філософською основою класицизму став раціоналізм…
4. Філософською основою класицизму став раціоналізм…
А) Сенеки; б) Декарта; в) Ларошфуко; г)
Паскаля.
5.
Зображувані події митці оцінювали передовсім за їх…
А) громадським; б) особистим; в)
дидактичним; г) суспільним значенням.
6.
Класицизм – це приклад високої краси, що відображає одвічне прагнення людства
до…
А) розуму; б) абсолюту; в) вічного; г) високого.
Завдання 7- 9 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7.
Встановіть відповідність між письменниками та їх іменами.
1 Донн А Жан
Батист
2 Гонгора Б Денис
3 Мольєр В Джон
4 Фонвізін Г Іван
Д Луїс
8.
Встановіть відповідність між засобами комічного та їх визначенням.
1Гумор А їдка, особливо дошкульна насмішка,сповнена
презирства.
2 Іронія Б гостре осудливе осміяння
негативного.
3 Сатира В жанр дошкульного змісту з
несподіваною кінцівкою.
4 Сарказм Г тонко прихована насмішка.
Д відображення
смішного в життєвих явищах і людських характерах.
9. Встановіть відповідність між персонажем
Мольєра та його типом.
1 Журден А благородна людина
2 Дорант Б утілення марнославства
3 Ков’єль
В сварливий чоловік
4 Клеонт Г розумний і кмітливий слуга
Д цинічний
дворянин
Завдання 10 – 12 відкритої форми.
10.
Поясніть слова С.Колріджа: Донн «здійснив духовний прорив у сферу безкінечної
Вічності».
11.
Визначте провідні проблеми п’єси «Міщанин-шляхтич».
12.
Есе за афоризмом Ларошфуко(за власним вибором).
ü Не досить мати
гарні якості, треба вміти їх використовувати.
ü Зло, як і добро,
має своїх героїв.
Оцінювання.
1
– 6 завдання – 0.5*6=3 бали
7
– 9 завдання – 3*1=3 бали
10
– 11 – 2 *1.5=3 бали
12
завдання – 3 бали
Разом
– 12 балів.
Відповідь.
Варіант 1.
1 – в, 2 – б, 3 – г, 4 – в, 5 – а, 6 – г.
7:
1 – г, 2 – д, 3 – б, 4 – в.
8:
1 – д, 2 – г, 3 – а, 4 – в.
9: 1 – д, 2 – в, 3 – б, 4 – а.
Варіант 2.
1 – а, 2 – а, 3 – в, 4
– а, 5 – г, 6 – б.
7:
1 – в, 2 – д, 3 – а, 4 – б.
8:
1 – д, 2 – г, 3 – б, 4 – а.
9:
1 – б, 2 – д, 3 – г, 4 – а.
Низький уклін!!!!
ОтветитьУдалитьДякую...Усім не байдужим... Допомагаєте жити і триматися Чайкою...
УдалитьВи лучшие
УдалитьА де 10 11 12
Удалитьfuf
Удалитьа де 10-12 завдання відповіді
ОтветитьУдалить?
Балда ты и так всё списываешь да ещё и хочешь чтобы за тебя написали сочинение?
УдалитьНу да а хули
УдалитьДякую
ОтветитьУдалитьГде 10 11
УдалитьБольшое спасибо
ОтветитьУдалитьСайт класс смог написать 9 иза-него
ОтветитьУдалитьСпасибо нашел 1 а так все сам писал!!
ОтветитьУдалитьДякую
ОтветитьУдалитьСпасибо большое!
ОтветитьУдалитьГарно дякую!
ОтветитьУдалитьГарно тдякую!
ОтветитьУдалитьЄ помилки!
ОтветитьУдалитьКрасно дякую!
ОтветитьУдалить