- Урок 58. Контрольна робота з теми "Світова новела"
- Урок 57. Позакласне читання. К.Воннегут. "Брехня"
Відеоскрайбінг "І щоб здавалося брехня..."
- Урок 56. Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата)
- Урок 55. Рюноске Акутаґава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка»
- Урок 54. Особливості дитячого світу в оповіданні Г.Уеллса «Чарівна крамниця». Роль елементів фантастики.
- Урок 57. Позакласне читання. К.Воннегут. "Брехня"
Відеоскрайбінг "І щоб здавалося брехня..."
- Урок 56. Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата)
- Урок 55. Рюноске Акутаґава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка»
- Урок 54. Особливості дитячого світу в оповіданні Г.Уеллса «Чарівна крамниця». Роль елементів фантастики.
- В.Скотт.«Айвенго». Система уроків
Урок 1. Вальтер Скотт. Короткі відомості
про письменника. "Айвенго" — історичний роман.
Урок 2.
Лицарство на сторінках роману
В.Скотта «Айвенго»
Урок 3.
Полон (Робота над змістом роману
В.Скотта «Айвенго»)
Урок 4.
Штурм (Романтика пригод та зображувальний динамізм у творі)
Урок 5.
Ровена та Ребекка — дві різні долі
Урок 6.
Втілення в образі Айвенго найкращих лицарських
чеснот
Урок 7.
Твір за романом В.Скотта «Айвенго»
Позакласне
читання
На допомогу
вчителю та учню
- Індивідуальні картки за повістю А.Гавальди «35 кілонадії»
Комментариев нет:
Отправить комментарий