пятница, 23 июня 2017 г.

Уроки зарубіжної л-ри 9 класі


- Урок 68. Контрольна робота з теми «Література XX –  XXI ст..»

- Урок 58. Контрольна робота з теми «Нові тенденції в драматургії наприкінці XX –  на початку XXI ст..»

- Урок 56. Динаміка образу Елайзи Дулітл.

- Урок 55.  Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії п’єси «Пігмаліон».

- Урок 54. Б.Шоу. Особливості світогляду. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

- Урок 53. Образна система. Підтекст. Символіка.

- Урок 52.  Відкритість фіналу.

- Урок  51.  Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.

- Урок 50. Генрік Ібсен (1828–1906). Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.

- Урок 49. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. (ТЛ) «Нова драма». Ібсенізм.

- Матеріали до теми: "Нова" драма. Г.Ібсен. "Ляльковий дім"

- Урок 36 - 37. Багатогранність образу Гобсека

- Урок 35. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору. 

- Урок 34. Оноре де Бальзак. «Людська комедія»

- Урок 33. Поняття про реалізм . Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст.

- Урок 32. Тестова контрольна робота №3. "Романтизм"

- Урок 31. Художні особливості роману "Герой нашого часу"

- Урок 30. Складність образу Печоріна, його духовна трагедія

- Уроки 28 - 29. М.Ю.Лермонтов. "Герой нашого часу"

- Урок 27. М. Ю.Лермонтов. Лірика.

- Урок 26. Контрольна робота №2. Твір-роздум за творчістю О.Пушкіна.

- Урок 25. "Євгеній Онєгін". Дзеркальна композиія. Художнє новаторство.

-Урок 24. "Євгеній Онєгін". Різні сфери життя. Образ автора.

- Урок 23. О.С.Пушкін. "Євгеній Онєгін"

- Урок 22. О.С.Пушкін. Лірика.

- Урок 21. Написання асоціативного етюду за творчістю Дж.Байрона

- Урок 20. Відображення духовного життя особистості та суспільства, історії та культури Європи в поемі«Паломництво Чайльд Гарольда».

- Урок 14. Контрольна робота №1. Різнорівневі завдання з тем «Вступ», «Просвітництво».

- Урок13. Позакласне читання №1. Шиллер Ф. «Підступність і кохання»

- Урок 12. Й.К.Ф.Шиллер. Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. 

- Урок 11. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея.   

- Урок 10.Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». 

-  Урок 9. Й.В.Гете. Роль  Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.

- Урок 7. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини.

- Урок 6. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира,сарказм). Езопова мова.

Урок 5. Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики).Просвітницькі ідеї у творі. (ТЛ) Поглиблення понять про роман. 

Урок 4. Джонатан Свіфт (1667–1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. (ТЛ) Композиція.


- У р о к и 1 – 2. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі


Комментариев нет:

Отправить комментарий