- Урок 68. Контрольна робота з теми «Література XX – XXI ст..»
- Урок 58. Контрольна робота з теми «Нові тенденції в драматургії наприкінці XX – на початку XXI ст..»
- Урок 56. Динаміка образу Елайзи Дулітл.
- Урок 55. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії п’єси «Пігмаліон».
- Урок 54. Б.Шоу. Особливості світогляду. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
- Урок 53. Образна система. Підтекст. Символіка.
- Урок 52. Відкритість фіналу.
- Урок 51. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.
- Урок 50. Генрік Ібсен (1828–1906). Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.
- Урок 49. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. (ТЛ) «Нова драма». Ібсенізм.
- Матеріали до теми: "Нова" драма. Г.Ібсен. "Ляльковий дім"
- Урок 36 - 37. Багатогранність образу Гобсека
- Урок 35. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору.
- Урок 34. Оноре де Бальзак. «Людська комедія»
- Урок 33. Поняття про реалізм . Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст.
- Урок 32. Тестова контрольна робота №3. "Романтизм"
- Урок 31. Художні особливості роману "Герой нашого часу"
- Урок 30. Складність образу Печоріна, його духовна трагедія
- Уроки 28 - 29. М.Ю.Лермонтов. "Герой нашого часу"
- Урок 27. М. Ю.Лермонтов. Лірика.
- Урок 26. Контрольна робота №2. Твір-роздум за творчістю О.Пушкіна.
- Урок 25. "Євгеній Онєгін". Дзеркальна композиія. Художнє новаторство.
-Урок 24. "Євгеній Онєгін". Різні сфери життя. Образ автора.
- Урок 23. О.С.Пушкін. "Євгеній Онєгін"
- Урок 22. О.С.Пушкін. Лірика.
- Урок 21. Написання асоціативного етюду за творчістю Дж.Байрона
- Урок 20. Відображення духовного життя особистості та суспільства, історії та культури Європи в поемі«Паломництво Чайльд Гарольда».
- Урок 14. Контрольна робота №1. Різнорівневі завдання з тем «Вступ», «Просвітництво».
- Урок13. Позакласне читання №1. Шиллер Ф. «Підступність і кохання»
- Урок 12. Й.К.Ф.Шиллер. Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу.
- Урок 11. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея.
- Урок 10.Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король».
- Урок 9. Й.В.Гете. Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.
- Урок 7. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини.
- Урок 6. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира,сарказм). Езопова мова.
- Урок 5. Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики).Просвітницькі ідеї у творі. (ТЛ) Поглиблення понять про роман.
- Урок 4. Джонатан Свіфт (1667–1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. (ТЛ) Композиція.
Комментариев нет:
Отправить комментарий